Słownik zawiera 30 000 terminów i uzualnych połączeń terminologicznych. Posiada rozbudowane hasła dotyczące bankowości i finansów, marketingu i zarządzania, reklamy, giełdy, podatków i transportu.
Autor: Ludwika Jochym-Kuszlikowa, Elżbieta Kossakowska
Podręcznik fizyki składający się z 3 części: mechaniki, elektrodynamiki i nauki o substancji. Zawiera zadania do samodzielnego rozwiązywania oraz zadania przykładowe, rozwiązane w tekście.
Autor: M.A. Herman, A. Kalestyński, L. Widomski
Pierwszy tak obszerny słownik wyrazów bliskoznacznych na rynku! Grupuje wyrazy według znaczenia i pomaga znaleźć słowo, które najlepiej oddaje zamierzony sens wypowiedzi.
Fizyka statystyczna w ujęciu doświadczonego dydaktyka! Książka opisuje zagadnienia związane z termodynamiką, kinetyczną teorię gazów doskonałych, rozkładem kanonicznym, procesami stochastycznymi.
Autor: Kerson Huang
Pierwszy w Polsce podręcznik socjologii ekonomicznej. Przedstawione są w nim zasadnicze problemy badawcze dyscypliny.
Autor: Witold Morawski
Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!
Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot
Słownik zawiera słownictwo rosyjskie i polskie początku XXI wieku oraz informacje przekładowe. Uwzględnia najnowsze rozwiązania leksykografii dwujęzycznej. Rejestruje słownictwo oficjalne i potoczne.
Słownik zawiera 190 000 haseł i jednostek leksykalnych. Obejmuje podstawowe współczesne słownictwo oraz idiomatykę obu języków w ich odmianie literackiej: pisanej i mówionej.
Autor: Jan Wawrzyńczyk, Halina Bartwicka, Valentina Kulpina, Eliza Małek
Książka dla profesjonalistów i studentów z tematyki public relations. Kompleksowe omówienie zagadnień związanych z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami.
Autor: Wojciech Jabłoński