Serwis Księgarnia

Księgarnia Akademicka

znalezionych: 10
TytułKrótki opisKategoriaLink do opisuDodaj do koszykaCena (PLN)
Jakość i efektywność usług hotelarskich
Książka zawiera kompleksową wiedzę o metodach, sposobach pomiaru, oceny jakości oraz efektywności usług hotelarskich w warunkach polskich. Wywody teoretyczne poparte są przykładami z praktyki.
Autor: Stanisław Borkowski, Ewa Wszendybył
Marketing, reklama, logistyka OPIS39.90
Kanały marketingowe
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi. Stymulowanie popytu poprzez działania promocyjne członków kanału: producentów, hurtowników, detalistów.
Autor: Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
Marketing, reklama, logistyka OPIS26.90
Klucz do marketingu
Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem.
Autor: Jonathan Sutherland, Diane Canwell
Marketing, reklama, logistyka OPIS14.90
Kompendium wiedzy o marketingu
Podstawowa wiedza o marketingu. Syntetyczne omówienie działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumentów i strategii marketingowych.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Marketing internetowy + Prezentacje do wykładów na CD-ROM
Promocja w sieci, uwarunkowania handlu elektronicznego, organizacja i zakres badań marketingowych typu on line. Do książki dołączona płyta CD-ROM z prezentacjami do zawartych w niej wykładów.
Autor: Ewa Frąckiewicz
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Marketing usług turystycznych
Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Obsługa ruchu turystycznego
Ogół zagadnień związanych z obsługą ruchu turystycznego, od determinant i typów ruchu turystycznego poczynając, poprzez organizację wyjazdów, aż po jakość i logistykę.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Promocja
Próba pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówienie podstawowych elementów procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz form i instrumentów przekazu.
Autor: Jan W. Wiktor
Marketing, reklama, logistyka OPIS44.90
Reklama a umysł konsumenta
Książka renomowanego badacza rynku oraz doświadczonego praktyka. Odsłania sekrety skutecznych kampanii reklamowych. Łączy osiągnięcia i badania naukowe z doświadczeniem negatywnym praktyków.
Autor: Max Sutherland, Alice K. Sylvester
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Turystyka
Synteza zagadnień z zakresu turystyki oraz najważniejsze teorie i pojęcia odnoszące się do zjawisk turystycznych, z wykorzystaniem dorobku naukowego różnych dyscyplin badawczych.Marketing, reklama, logistyka OPIS53.90
Kanał RSS dla tej listy
Słownik zawiera 3000 wyrazów sprawiających trudności, 3500 komentarzy normatywnych, przykłady częstych błędów i propozycje poprawnych rozwiązań.
Niezbędna lektura dla ambitnych użytkowników programu Photoshop! Koncentruje się wyłącznie na pracy z obrazami graficznymi. Zapoznaje z teorią i praktycznymi technikami.
Autor: Richard Lynch
Słownik łączy cechy słownika języka polskiego i słownika wyrazów obcych. Zawiera: 100 000 haseł zawartych w 2 tomach, 130 znaczeń i wyrazów pochodnych, terminy specjalistyczne, prawidłową wymowę.
Przewodnik, który powstał z pasji podróżowania. Autor oprowadza po popularnych szlakach i miejscach mniej uczęszczanych. Prezentuje wiele atrakcji, których nie można przegapić.
Książka omawia fizykochemiczne podstawy chemii nieorganicznej oraz poszczególne grupy pierwiastków i ich związki w powiązaniu z układem okresowym.
Autor: Adam Bielański
Przewodnik po historii i kierunkach rozwoju zjawiska performansu. Autor przez pryzmat performansu ukazuje przemiany współczesnej kultury i sztuki.
Autor: Marvin Carlson
Podstawowe pojęcia z dziedziny prawa i polityki. Reforma samorządowa, nowy podział administracyjny Polski, nowe przepisy i zmiany Kodeksu Pracy, Sądu Najwyższego, prawa międzynarodowego i WE.
Podręcznik omawia zasady systemu ubezpieczenia społecznego, różnorodność jego modeli funkcjonujących w Europie i na świecie, metody i koszty jego finansowania oraz funkcje gospodarcze, jakie spełnia.
Autor: Wojciech Muszalski
Jedyna w Polsce książka w całości poświęcona onomatopejom. Prezentuje całościową i wieloaspektową analizę polskich onomatopei. Ujawnia ich podstawy biologiczne, akustyczne, artykulacyjne i motoryczne.
Autor: Mirosław Bańko
Polityka Prywatności