Serwis Księgarnia

Księgarnia Akademicka

znalezionych: 10
TytułKrótki opisKategoriaLink do opisuDodaj do koszykaCena (PLN)
Jakość i efektywność usług hotelarskich
Książka zawiera kompleksową wiedzę o metodach, sposobach pomiaru, oceny jakości oraz efektywności usług hotelarskich w warunkach polskich. Wywody teoretyczne poparte są przykładami z praktyki.
Autor: Stanisław Borkowski, Ewa Wszendybył
Marketing, reklama, logistyka OPIS39.90
Kanały marketingowe
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi. Stymulowanie popytu poprzez działania promocyjne członków kanału: producentów, hurtowników, detalistów.
Autor: Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
Marketing, reklama, logistyka OPIS26.90
Klucz do marketingu
Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem.
Autor: Jonathan Sutherland, Diane Canwell
Marketing, reklama, logistyka OPIS14.90
Kompendium wiedzy o marketingu
Podstawowa wiedza o marketingu. Syntetyczne omówienie działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumentów i strategii marketingowych.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Marketing internetowy + Prezentacje do wykładów na CD-ROM
Promocja w sieci, uwarunkowania handlu elektronicznego, organizacja i zakres badań marketingowych typu on line. Do książki dołączona płyta CD-ROM z prezentacjami do zawartych w niej wykładów.
Autor: Ewa Frąckiewicz
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Marketing usług turystycznych
Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Obsługa ruchu turystycznego
Ogół zagadnień związanych z obsługą ruchu turystycznego, od determinant i typów ruchu turystycznego poczynając, poprzez organizację wyjazdów, aż po jakość i logistykę.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Promocja
Próba pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówienie podstawowych elementów procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz form i instrumentów przekazu.
Autor: Jan W. Wiktor
Marketing, reklama, logistyka OPIS44.90
Reklama a umysł konsumenta
Książka renomowanego badacza rynku oraz doświadczonego praktyka. Odsłania sekrety skutecznych kampanii reklamowych. Łączy osiągnięcia i badania naukowe z doświadczeniem negatywnym praktyków.
Autor: Max Sutherland, Alice K. Sylvester
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Turystyka
Synteza zagadnień z zakresu turystyki oraz najważniejsze teorie i pojęcia odnoszące się do zjawisk turystycznych, z wykorzystaniem dorobku naukowego różnych dyscyplin badawczych.Marketing, reklama, logistyka OPIS53.90
Kanał RSS dla tej listy
Nowe wydanie podręcznika do projektowania konstrukcji stalowych! Zbiór przykładów liczbowych wyjaśniających zasady obliczania i projektowania konstrukcji stalowych według normy PN-90/B-03200.
Autor: Józef Głąbik, Marian Kazek, Jerzy Niewiadomski, Jan Zamorowski
Omówienie morfologii i składni języka hiszpańskiego. Przejrzysty układ oraz duża liczba ćwiczeń kontrolnych wraz z kluczem.
Autor: Małgorzata Cybulska-Janczew, Jacek Perlin
Największy słownik języka polskiego przeznaczony dla uczniów! Zawiera: 50 000 haseł, 100 000 znaczeń, 150 000 autentycznych przykładów użycia wyrazów. Oparty na Korpusie Języka Polskiego PWN.
Książka zawiera 222 zadania poświęcone tradycyjnym działom kwantowej teorii pola. Część 1 zawiera wprowadzenie teoretyczne i treści zadań. Część 2 zawiera ich szczegółowe rozwiązania.
Autor: Voja Radovanović
Jeden z wiodących ekspertów od kryptografii firmy Symantec pokazuje jak za pomocą szyfrowania chronić dane i aplikacje. Książka zawiera przykłady kodu. Omawia sejfy na klucze oraz zarządzanie nimi.
Autor: Kevin Kenan
Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem.
Autor: Jonathan Sutherland, Diane Canwell
Prezentacja kierunków i osobowości literatury francuskiej! Aktualny stan badań, epoki literackie, sylwetki pisarzy i najwybitniejsze dzieła, cytaty z wypowiedzi krytyków i historyków literatury.
Autor: Katarzyna Dybeł, Barbara Marczuk, Jan Prokop
Kompendium wiedzy dotyczącej teorii automatów, języków formalnych i obliczeń – uniwersalnych podstaw informatyki teoretycznej i lingwistyki matematycznej.
Autor: John E. Hopcroft, Rajeev Motwani, Jeffrey D. Ullman
Podręcznik łączący wykład współczesnej ekonometrii z tematyką badań operacyjnych, makromodelowania i przepływów międzygałęziowych.
Polityka Prywatności