Serwis Księgarnia

Księgarnia Akademicka

znalezionych: 10
TytułKrótki opisKategoriaLink do opisuDodaj do koszykaCena (PLN)
Jakość i efektywność usług hotelarskich
Książka zawiera kompleksową wiedzę o metodach, sposobach pomiaru, oceny jakości oraz efektywności usług hotelarskich w warunkach polskich. Wywody teoretyczne poparte są przykładami z praktyki.
Autor: Stanisław Borkowski, Ewa Wszendybył
Marketing, reklama, logistyka OPIS39.90
Kanały marketingowe
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi. Stymulowanie popytu poprzez działania promocyjne członków kanału: producentów, hurtowników, detalistów.
Autor: Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
Marketing, reklama, logistyka OPIS26.90
Klucz do marketingu
Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem.
Autor: Jonathan Sutherland, Diane Canwell
Marketing, reklama, logistyka OPIS14.90
Kompendium wiedzy o marketingu
Podstawowa wiedza o marketingu. Syntetyczne omówienie działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumentów i strategii marketingowych.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Marketing internetowy + Prezentacje do wykładów na CD-ROM
Promocja w sieci, uwarunkowania handlu elektronicznego, organizacja i zakres badań marketingowych typu on line. Do książki dołączona płyta CD-ROM z prezentacjami do zawartych w niej wykładów.
Autor: Ewa Frąckiewicz
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Marketing usług turystycznych
Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Obsługa ruchu turystycznego
Ogół zagadnień związanych z obsługą ruchu turystycznego, od determinant i typów ruchu turystycznego poczynając, poprzez organizację wyjazdów, aż po jakość i logistykę.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Promocja
Próba pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówienie podstawowych elementów procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz form i instrumentów przekazu.
Autor: Jan W. Wiktor
Marketing, reklama, logistyka OPIS44.90
Reklama a umysł konsumenta
Książka renomowanego badacza rynku oraz doświadczonego praktyka. Odsłania sekrety skutecznych kampanii reklamowych. Łączy osiągnięcia i badania naukowe z doświadczeniem negatywnym praktyków.
Autor: Max Sutherland, Alice K. Sylvester
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Turystyka
Synteza zagadnień z zakresu turystyki oraz najważniejsze teorie i pojęcia odnoszące się do zjawisk turystycznych, z wykorzystaniem dorobku naukowego różnych dyscyplin badawczych.Marketing, reklama, logistyka OPIS53.90
Kanał RSS dla tej listy
Podręcznik do wykorzystania na zajęciach typu proseminaryjnego i samodzielnej pracy w domu. Zawiera zbiór problemów, testów i zadań, który umożliwia pogłębienie i utrwalenie wiedzy teoretycznej.
Słownik obejmuje 40 000 haseł i 60 000 definicji, najczęściej używane terminy specjalistyczne, związki frazeologiczne, znaczenia przenośne, informacje o wymowie oraz fleksyjne.
Nowoczesny i przekrojowy wykład o diagnozie i rehabilitacji neuropsychologicznej osób po urazie mózgu! Najnowsze światowe trendy w myśleniu o mózgu. Diagnoza i terapia neuropsychologiczna chorego.
Autor: Maria Pąchalska
Nowoczesny podręcznik akademicki z dziedziny kultury języka. Prezentuje zagadnienia teoretyczne, konkretne rozstrzygnięcia poprawnościowe, liczne przykłady oraz objaśnienie form i konstrukcji.
Autor: Andrzej Markowski
W prezentowanej książce 3 wybitnych teoretyków (Ulrich Beck, Anthony Giddens, Scott Lash) zabiera głos w sprawie wpływu refleksyjności na współczesną teorię społeczną.
Autor: Ulrich Beck, Anthony Giddens, Scott Lash
Publikacja przedstawia życiorysy świętych na 366 dni w roku, wzbogacone efektownymi ilustracjami. Dodatkowo na marginesach znalazły się noty o polskich błogosławionych wspominanych danego dnia.
W podręczniku omówiono podstawowe zagadnienia związane z betonem. Zaprezentowano normę PN-EN 206-1 dotyczącą wymagań, właściwości, produkcji i zgodności. Podano też 10 ważnych stwierdzeń o betonie.
Autor: Zygmunt Jamroży
Słownik zawiera 3000 wyrazów sprawiających trudności, 3500 komentarzy normatywnych, przykłady częstych błędów i propozycje poprawnych rozwiązań.
Encyklopedia opowiada o początkach i rozwoju nauk przyrodniczych. Zawiera biografie i odkrycia 40 wielkich pionierów z Europy i z Ameryki.
 
Polityka Prywatności