Serwis Księgarnia

Księgarnia Akademicka

znalezionych: 10
TytułKrótki opisKategoriaLink do opisuDodaj do koszykaCena (PLN)
Jakość i efektywność usług hotelarskich
Książka zawiera kompleksową wiedzę o metodach, sposobach pomiaru, oceny jakości oraz efektywności usług hotelarskich w warunkach polskich. Wywody teoretyczne poparte są przykładami z praktyki.
Autor: Stanisław Borkowski, Ewa Wszendybył
Marketing, reklama, logistyka OPIS39.90
Kanały marketingowe
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi. Stymulowanie popytu poprzez działania promocyjne członków kanału: producentów, hurtowników, detalistów.
Autor: Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
Marketing, reklama, logistyka OPIS26.90
Klucz do marketingu
Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem.
Autor: Jonathan Sutherland, Diane Canwell
Marketing, reklama, logistyka OPIS14.90
Kompendium wiedzy o marketingu
Podstawowa wiedza o marketingu. Syntetyczne omówienie działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumentów i strategii marketingowych.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Marketing internetowy + Prezentacje do wykładów na CD-ROM
Promocja w sieci, uwarunkowania handlu elektronicznego, organizacja i zakres badań marketingowych typu on line. Do książki dołączona płyta CD-ROM z prezentacjami do zawartych w niej wykładów.
Autor: Ewa Frąckiewicz
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Marketing usług turystycznych
Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Obsługa ruchu turystycznego
Ogół zagadnień związanych z obsługą ruchu turystycznego, od determinant i typów ruchu turystycznego poczynając, poprzez organizację wyjazdów, aż po jakość i logistykę.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Promocja
Próba pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówienie podstawowych elementów procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz form i instrumentów przekazu.
Autor: Jan W. Wiktor
Marketing, reklama, logistyka OPIS44.90
Reklama a umysł konsumenta
Książka renomowanego badacza rynku oraz doświadczonego praktyka. Odsłania sekrety skutecznych kampanii reklamowych. Łączy osiągnięcia i badania naukowe z doświadczeniem negatywnym praktyków.
Autor: Max Sutherland, Alice K. Sylvester
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Turystyka
Synteza zagadnień z zakresu turystyki oraz najważniejsze teorie i pojęcia odnoszące się do zjawisk turystycznych, z wykorzystaniem dorobku naukowego różnych dyscyplin badawczych.Marketing, reklama, logistyka OPIS53.90
Kanał RSS dla tej listy
Podstawowy podręcznik z zakresu pedagogiki specjalnej przybliżający najważniejsze i aktualne zagadnienia tej dyscypliny w Polsce i na świecie.
Autor: Deborah Deutsch Smith
Podstawowe wiadomości z zakresu współczesnej wiedzy o rezonansach magnetycznych! Autorzy przedstawiają teorię opisanych zjawisk oraz praktyczne metody rezonansowe i ich zastosowania.
Autor: Jan Stankowski, Wojciech Hilczer
Wznowienie tomu 1 nowoczesnego, 3-tomowego podręcznika anatomii zwierząt! Uwzględnia współczesny stan wiedzy oraz aktualne wymagania programowe. Omawia układ (aparat) ruchu zwierząt.
Autor: Kazimierz Krysiak, Henryk Kobryń, Franciszek Kobryńczuk
Książka poświęcona głównym problemom stosunków międzynarodowych, także integracji europejskiej i globalizacji. Uwzględnia dynamikę zmian ostatnich lat, po 11 września 2001 roku i interwencji w Iraku.
Autor: Erhard Cziomer, Lubomir W. Zyblikiewicz
Książka prezentuje osiągnięcia kognitywistyki – wyniki badań najwybitniejszych specjalistów z tej dziedziny. Omawia emocje, percepcję, poznanie społeczne i źródła dyspozycji poznawczych.
Nowoczesny podręcznik geomorfologii przedstawiający najważniejsze zagadnienia współczesnej geomorfologii, także w zakresie metodycznym, ze szczególnym uwzględnieniem procesów rzeźbotwórczych.
Autor: Piotr Migoń
Książka dotyczy wszelkich aspektów profesjonalnego przygotowania różnych typów publikacji do wydania drukiem lub elektronicznie – poziomu typograficznego, języka, makrostruktury publikacji.
Autor: Adam Wolański
Praktyczny i wyczerpujący przewodnik po projektowaniu niezawodnych, bezpiecznych i łatwych w obsłudze sieci przedsiębiorstwa. Liczne ilustracje i rzeczywiste przykłady.
Autor: Priscilla Oppenheimer
Książka poświęcona podstawowym zagadnieniom polityki fiskalnej: budżetowi i polityce podatkowej. Szczegółowej analizie poddano miejsce i cele sektora publicznego w gospodarce.
Autor: Jerzy Żyżyński
Polityka Prywatności