Serwis Księgarnia

Księgarnia Akademicka

znalezionych: 10
TytułKrótki opisKategoriaLink do opisuDodaj do koszykaCena (PLN)
Jakość i efektywność usług hotelarskich
Książka zawiera kompleksową wiedzę o metodach, sposobach pomiaru, oceny jakości oraz efektywności usług hotelarskich w warunkach polskich. Wywody teoretyczne poparte są przykładami z praktyki.
Autor: Stanisław Borkowski, Ewa Wszendybył
Marketing, reklama, logistyka OPIS39.90
Kanały marketingowe
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi. Stymulowanie popytu poprzez działania promocyjne członków kanału: producentów, hurtowników, detalistów.
Autor: Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
Marketing, reklama, logistyka OPIS26.90
Klucz do marketingu
Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem.
Autor: Jonathan Sutherland, Diane Canwell
Marketing, reklama, logistyka OPIS14.90
Kompendium wiedzy o marketingu
Podstawowa wiedza o marketingu. Syntetyczne omówienie działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumentów i strategii marketingowych.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Marketing internetowy + Prezentacje do wykładów na CD-ROM
Promocja w sieci, uwarunkowania handlu elektronicznego, organizacja i zakres badań marketingowych typu on line. Do książki dołączona płyta CD-ROM z prezentacjami do zawartych w niej wykładów.
Autor: Ewa Frąckiewicz
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Marketing usług turystycznych
Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Obsługa ruchu turystycznego
Ogół zagadnień związanych z obsługą ruchu turystycznego, od determinant i typów ruchu turystycznego poczynając, poprzez organizację wyjazdów, aż po jakość i logistykę.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Promocja
Próba pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówienie podstawowych elementów procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz form i instrumentów przekazu.
Autor: Jan W. Wiktor
Marketing, reklama, logistyka OPIS44.90
Reklama a umysł konsumenta
Książka renomowanego badacza rynku oraz doświadczonego praktyka. Odsłania sekrety skutecznych kampanii reklamowych. Łączy osiągnięcia i badania naukowe z doświadczeniem negatywnym praktyków.
Autor: Max Sutherland, Alice K. Sylvester
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Turystyka
Synteza zagadnień z zakresu turystyki oraz najważniejsze teorie i pojęcia odnoszące się do zjawisk turystycznych, z wykorzystaniem dorobku naukowego różnych dyscyplin badawczych.Marketing, reklama, logistyka OPIS53.90
Kanał RSS dla tej listy
Książka zawiera zasady pisowni i interpunkcji zaczerpnięte z "Wielkiego słownika ortograficznego PWN". Jako praktyczne i poręczne kompendium przyda się nie tylko studentom, ale też redaktorom.
Autor: Edward Polański
Mistrzowski wykład analizy matematycznej funkcji wielu zmiennych! Prezentuje elementarną analizę na wyższe wymiary, badanie krzywych, powierzchni i ich wyżej wymiarowych odpowiedników.
Autor: Michael Spivak
Książka porusza ważne kwestie zaangażowania, moralnego postępowania i czynów człowieka. Autor, wybitny konserwatywny filozof brytyjski, bada rodzaje postępowania: irracjonalne, instynktowne, masowe.
Autor: Michael Oakeshott
Profesjonalny poradnik dotyczący tworzenia animacji w filmach rysunkowych, sitcomach, grach komputerowych, reklamach telewizyjnych oraz w awangardowych kreskówkach.
Autor: Paul Wells
Znakomity podręcznik rachunku prawdopodobieństwa, kanon literatury dotyczącej kształcenia probabilistycznego. Zastosowania teorii prawdopodobieństwa w praktyce i zadania do samodzielnego rozwiązania.
Autor: William Feller
Podręcznik wyjaśnia podstawowe zasady statystyki na przykładach przyrodniczych, w sposób zrozumiały dla biologa, szczególnie ekologa, a także rolnika czy lekarza.
Autor: Adam Łomnicki
Książka przedstawia podstawy koncepcji tzw. organizacji kreatywnej, ewolucyjnej następczyni organizacji uczącej się, zawierającej się w formule organizacji opartych na wiedzy.
Autor: Marek Brzeziński
Nieocenione źródło informacji dla każdego zainteresowanego intrygującymi pytaniami o początki życia na Ziemi oraz istnienie życia we wszechświecie.
Autor: William J. Schopf
Kompleksowa i aktualna wiedza na temat kształcenia i szkolnictwa na świecie! Prezentuje aktualne tendencje w ogólnoświatowej debacie nad prowadzeniem badań porównawczych w oświacie i dla oświaty.
Autor: Jan Průcha
Polityka Prywatności