Serwis Księgarnia

Księgarnia Akademicka

znalezionych: 10
TytułKrótki opisKategoriaLink do opisuDodaj do koszykaCena (PLN)
Jakość i efektywność usług hotelarskich
Książka zawiera kompleksową wiedzę o metodach, sposobach pomiaru, oceny jakości oraz efektywności usług hotelarskich w warunkach polskich. Wywody teoretyczne poparte są przykładami z praktyki.
Autor: Stanisław Borkowski, Ewa Wszendybył
Marketing, reklama, logistyka OPIS39.90
Kanały marketingowe
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi. Stymulowanie popytu poprzez działania promocyjne członków kanału: producentów, hurtowników, detalistów.
Autor: Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
Marketing, reklama, logistyka OPIS26.90
Klucz do marketingu
Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem.
Autor: Jonathan Sutherland, Diane Canwell
Marketing, reklama, logistyka OPIS14.90
Kompendium wiedzy o marketingu
Podstawowa wiedza o marketingu. Syntetyczne omówienie działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumentów i strategii marketingowych.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Marketing internetowy + Prezentacje do wykładów na CD-ROM
Promocja w sieci, uwarunkowania handlu elektronicznego, organizacja i zakres badań marketingowych typu on line. Do książki dołączona płyta CD-ROM z prezentacjami do zawartych w niej wykładów.
Autor: Ewa Frąckiewicz
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Marketing usług turystycznych
Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Obsługa ruchu turystycznego
Ogół zagadnień związanych z obsługą ruchu turystycznego, od determinant i typów ruchu turystycznego poczynając, poprzez organizację wyjazdów, aż po jakość i logistykę.Marketing, reklama, logistyka OPIS35.90
Promocja
Próba pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówienie podstawowych elementów procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz form i instrumentów przekazu.
Autor: Jan W. Wiktor
Marketing, reklama, logistyka OPIS44.90
Reklama a umysł konsumenta
Książka renomowanego badacza rynku oraz doświadczonego praktyka. Odsłania sekrety skutecznych kampanii reklamowych. Łączy osiągnięcia i badania naukowe z doświadczeniem negatywnym praktyków.
Autor: Max Sutherland, Alice K. Sylvester
Marketing, reklama, logistyka OPIS17.90
Turystyka
Synteza zagadnień z zakresu turystyki oraz najważniejsze teorie i pojęcia odnoszące się do zjawisk turystycznych, z wykorzystaniem dorobku naukowego różnych dyscyplin badawczych.Marketing, reklama, logistyka OPIS53.90
Kanał RSS dla tej listy
Inspirujący przewodnik po świecie komunikacji w środkach masowego przekazu zilustrowany aktualnymi przykładami sprawdzonych na świecie rozwiązań.
Autor: Bo Bergström
Tematyka książki dotyka problemów z pogranicza systemów bezpieczeństwa. Dla wszystkich osób stosujących inwigilację i na nią narażonych.
Autor: Paweł Kałużny
Książka zawiera pisma o tematyce psychologicznej i przyrodniczej. Przekład wierny i mający wszelkie walory źródła.
Autor: Arystoteles
Książka przedstawia problemy i zadania współczesnej psychologii rozwoju człowieka. Prezentuje ekologiczne, kulturowe i środowiskowe podejście do badań procesów rozwojowych.
Autor: Maria Przetacznik-Gierowska, Maria Tyszkowa
Książka przedstawia szeroką panoramę kultury latynoamerykańskiej, sięgającej korzeniami czasów prekolumbijskich i ukształtowanej w wyniku konkwisty i późniejszych wpływów kultury europejskiej.
Aktualna i dobrana pod kątem potrzeb użytkownika listę haseł, trafne ekwiwalenty, właściwie dobrany materiał ilustrujący użycie danego słowa, austriacyzmy i helwetyzmy oraz ekwiwalenty regionalne.
Pierwszy w Polsce podręcznik socjologii ekonomicznej. Przedstawione są w nim zasadnicze problemy badawcze dyscypliny.
Autor: Witold Morawski
Książka omawia kwestię tożsamości. Analizuje znaczenie tożsamości kulturowych, religijnych i narodowych dla społecznej samoidentyfikacji jednostek oraz dla tworzenia przez nie organizacji oddolnych.
Autor: Manuel Castells
Książka prezentuje najistotniejsze idee epoki Oświecenia, a także najważniejszych filozofów, z uwzględnieniem ich znaczących dzieł oraz biografii.
Autor: Zbigniew Drozdowicz
Polityka Prywatności