Serwis Księgarnia

Controlling operacyjny w przedsiębiorstwie

Cena (PLN): 35.90
Rok wydania: 2008 (copyright 2002)
ISBN: 978-83-01-13893-6
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Książka porusza problem controllingu operacyjnego w przedsiębiorstwie, który pomaga kontrolować słuszność podejmowanych decyzji oraz umożliwia sprawdzenie prawidłowości procesów gospodarczych.
Autor: Maria Sierpińska, Bogusław Niedbała


data ostatniej modyfikacji: 2009-11-17 19:36:47
Komentarze
Wyjątkowo piękna encyklopedia opracowana przez zespół PWN zawiera 80 000 zwięzłych haseł, 600 obszernych haseł przeglądowych, 180 tabel, 400 map oraz kolorowe ilustracje o dużym formacie.
Bogato ilustrowana encyklopedia przedstawia zjawiska globalne począwszy od historii wszechświata, a kończąc na problematyce współczesnej ochrony przyrody. Prezentuje listę obiektów UNESCO.
Kompleksowe ujęcie zarządzania strategicznego w nurcie organizacji i funkcjonowania firmy. Podstawy teoretyczne i metodologiczne przedmiotu. Empiryczne rozwiązania organizacyjne i praktyczne programy.
Autor: Adam Stabryła
Wybór tekstów wybitnego badacza literatury europejskiej! Bogate źródło wiedzy i inspiracji dla komparatystów oraz historyków literatury. Posiada walory naukowe i dydaktyczne.
Autor: Maciej Żurowski
Nowe wydanie oficjalnego podręcznika Akademii sieci Cisco przeznaczonego na 4 semestr kursu CCNA v3.1.1. Książka obejmuje wszystkie tematy szkolenia uzupełnione o dodatkowe przykłady.
Autor: Allan Reid
W pracy zaproponowano nowe teoretyczne ujęcie problemu polaryzacji ekonomicznej, rozumianej zwykle jako proces "zanikania klasy średniej". U podstaw tego ujęcia leży koncepcja miar k-polaryzacji.
Autor: Stanisław Maciej Kot
Ogół zagadnień związanych z obsługą ruchu turystycznego, od determinant i typów ruchu turystycznego poczynając, poprzez organizację wyjazdów, aż po jakość i logistykę.
Nowe opracowanie dotyczące analizy finansowej w przedsiębiorstwie. Uwzględnia najnowsze osiągnięcia badawcze w tym zakresie oraz nowe kierunki pojawiające się w praktyce.
Autor: Bożyna Pomykalska, Przemysław Pomykalski
Słownik zawiera 30 000 terminów i uzualnych połączeń terminologicznych. Posiada rozbudowane hasła dotyczące bankowości i finansów, marketingu i zarządzania, reklamy, giełdy, podatków i transportu.
Autor: Ludwika Jochym-Kuszlikowa, Elżbieta Kossakowska
 
Polityka Prywatności