Kompleksowe ujęcie zagadnień dotyczących zarządzania projektami ekonomicznymi i organizacyjnymi w przedsiębiorstwie. Połączenie podstaw teoretycznych i metodologicznych z praktyką gospodarczą.
Autor: Adam Stabryła
Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania. Ukazuje interdyscyplinarność marketingu. Napisany z myślą o polskich studentach.
Autor: Eugeniusz Michalski
Vademecum po staropolskiej literaturze apokryficznej. Obejmuje wszystkie polskie teksty apokryficzne do końca XV wieku. Prezentuje je w postaci transkrypcji z komentarzami rzeczowymi i językowymi.
Autor: Maria Adamczyk, Wojciech R. Rzepka, Wiesław Wydra
Słownik zawiera 39 000 haseł, znaczeń, zwrotów i przykładów użycia; najczęściej używane słownictwo; wymowę; dodatek gramatyczny oraz listę przydatnych skrótów. Idealna pomoc w nauce języka włoskiego!
Omówienie wielkich regionów stanowiących zwarte przestrzennie grupy państw o zbliżonych cechach przyrodniczych, społecznych, kulturowych i gospodarczych.
Zrozumiały dla wszystkich podręcznik fizyki. Aparat matematyczny ograniczony do minimum. Trafne przykłady. Pytania przeglądowe na końcu rozdziału. Wkładka z układem okresowym pierwiastków. Ilustracje.
Autor: Paul G. Hewitt
Słownik opisuje 1050 imion, które w Polsce XX wieku nadano co najmniej 200 razy. Podaje ich pochodzenie językowe, czas życia w Polsce i znane osobistości, które je nosiły.
Autor: Jan Grzenia
Książka dostarcza informacji o Frommie jako terapeucie oraz technikach jego postępowania z pacjentami i ich psychicznym cierpieniem.
Autor: Erich Fromm
Książka przedstawia wnikliwą analizę stosunków etnicznych jako typu stosunków społecznych oraz rozwój tej problematyki począwszy od dzieł klasyków socjologii, a skończywszy na pracach najnowszych.
Autor: Janusz Mucha