Kurs wprowadza tematykę marketingową, w tym zagadnienia promocji i reklamy, zarządzania marką i zdobywania i utrzymywania klientów.
Nowoczesny podręcznik historii powszechnej średniowiecza. Dwanaście wieków dziejów Europy i regionów z nią związanych, od późnego cesarstwa rzymskiego do epoki wielkich odkryć geograficznych.
Autor: Roman Michałowski
Książka uczy wykorzystania zaawansowanych technologii Javy w Oracle: dostępu do bazy danych, budowania nadających się do wielokrotnego użycia komponentów, instalowania Javy w środowisku sieciowym.
Autor: Bulusu Lakshman
Wznowienie po latach znakomitego podręcznika prof. Kazimierza M. Jaworskiego zawierającego podstawowe wiadomości dotyczące organizacji i planowania budownictwa.
Autor: Kazimierz M. Jaworski
Najobszerniejsza synteza dziejów ziem polskich pod zaborami! Najnowsze ustalenia i interpretacje źródłowe historiografii polskiej. Zwarta forma, płynna narracja. Wykład wzbogacony mapami.
Autor: Jerzy Zdrada
Książka zawiera podstawę do rozwiązywania testów sprawdzających praktyczne umiejętności z dziedziny grafiki prezentacyjnej. Prezentuje przykładowy zestaw egzaminacyjny przygotowany przez PTI.
Autor: Mirosława Kopertowska, Witold Sikorski
Świetnie skonstruowany podręcznik z zakresu teorii inwestycji finansowych, głównie teorii portfela. Praca zbudowana w sposób linearny. Znakomicie opracowane ćwiczenia kończące każdy rozdział.
Autor: David Luenberger
Książka pokazuje zależności między stosowanymi przez nauczyciela metodami - a zatem sposobem oddziaływania na ucznia - a przyswajaniem przez niego materiału językowego i utrwalaniem go w pamięci.
Autor: Maria Dakowska
Drugie wydanie encyklopedii przygotowanej przez zespół doświadczonych nauczycieli i pedagogów, dostosowanej do aktualnych programów nauczania w gimnazjach. Zawiera płytę CD z testami kompetencyjnymi.