Serwis Księgarnia

Konkurencja i kooperacja

Cena (PLN): 30.90
Rok wydania: 2008 (copyright 2006)
ISBN: 978-83-01-15456-1
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Pełny obraz współczesnej teorii gier. Liczne przykłady zastosowania teorii w praktyce gospodarczej. Wywód zrozumiały dla każdego czytelnika lubiącego rozrywki umysłowe i myślenie abstrakcyjne.
Autor: Marcin Malawski, Andrzej Wieczorek, Honorata Sosnowska


data ostatniej modyfikacji: 2009-11-17 19:38:20
Komentarze
Synteza zagadnień z zakresu turystyki oraz najważniejsze teorie i pojęcia odnoszące się do zjawisk turystycznych, z wykorzystaniem dorobku naukowego różnych dyscyplin badawczych.
Zbiór esejów z dziedziny filozofii i myśli politycznej poświęconych problematyce zła, cierpienia, a także dążeniu do szczęścia oraz marzeniom o nim.
Autor: Bronisław Baczko
Nowoczesny podręcznik chemii białek i peptydów cenionego i uznanego badacza w tej dziedzinie.
Autor: Shawn Doonan
Prezentacja bazy danych IBM DB2 V8.2 dla przedsiębiorstw. Wiele przykładów i studiów praktycznych opartych na doświadczeniu autorów pracujących jako konsultanci DD2 dla firmy IBM. Książka z płytą CD.
Autor: Raul F. Chong, Clara Liu, Sylvia F. Qi, Dwaine R. Snow
Książka przybliża podstawowe zagadnienia związane z łączeniem modeli dyskryminacyjnych i regresyjnych. Ilustrowana jest przykładami, które pozwalają lepiej zrozumieć charakter rozważanych zagadnień.
Autor: Eugeniusz Gatnar
Atlas prezentuje mapy fizycznogeograficzne, polityczne i tematyczne, które precyzyjnie i czytelnie odwzorowują naturalne i stworzone przez człowieka, elementy geograficzne.
Ilustrowana historia świata od zarania cywilizacji do współczesności, w układzie chronologicznym, z podziałem na różne obszary działalności człowieka. W 2005 roku otrzymała Wyróżnienie Edukacja XXI.
Zarządzanie operacyjne dla praktyków i studentów! Nowoczesny podręcznik oparty na doświadczeniach przemysłu brytyjskiego, w którym podobnie jak w Polsce kadra techniczna odgrywa ogromną rolę.
Autor: Donald Waters
Książka zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Przedstawia podstawy teoretyczne i przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce.
Autor: Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako
 
Polityka Prywatności