Serwis Księgarnia

Chemia organiczna. Krótkie wykłady

Kategoria: Chemia
Cena (PLN): 35.90
Rok wydania: 2005
ISBN: 83-01-13738-X
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Skondensowana forma przewodnika. Gotowy materiał do powtórek. Każdy rozdział rozpoczyna tabela z najważniejszymi terminami, pojęciami i pytaniami. Dla uczniów szkół średnich, studentów i nauczycieli.
Autor: Graham Patrick


data ostatniej modyfikacji: 2009-11-17 19:43:06
Komentarze
Oryginalna synteza zagadnień podejmowanych przez socjologów kultury, próba wytyczenia granic tej subdyscypliny, swoisty pomost między polską tradycją myśli socjologicznej a światową humanistyką.
Autor: Antonina Kłoskowska
Podręcznik przedstawia zakres obowiązującego w Polsce prawa z uwzględnieniem stanu prawnego na początek 2006 roku. Omawia prawo pracy, ubezpieczenie społeczne, zatrudnienie, ochronę zdrowia.
Autor: Wojciech Muszalski
Najpopularniejszy podręcznik biochemii na świecie! Nowe polskie tłumaczenie w całości oparte na V wydaniu amerykańskim. Motywem przewodnim pracy jest ewolucyjne i porównawcze podejście do zagadnień.
Autor: Jeremy M. Berg, Lubert Stryer, John L. Tymoczko
Bogata w informacje prezentacja historii marksizmu. Ukazuje źródła konstytutywnych pojęć marksizmu i wszystkie konteksty od starożytnych po współczesne. Analizuje odłamy i doktrynalne niuanse.
Autor: Leszek Kołakowski
Nowoczesny poradnik encyklopedyczny podstawowej wiedzy chemicznej obejmujący wszystkie najważniejsze działy chemii: chemię ogólną, fizyczną, organiczną oraz nieorganiczną. Liczne przykłady.
Autor: K.-H. Lautenschläger, W. Schröter, A. Wanninger
Książka analizuje cechy charakterystyczne społeczeństwa niemieckiego I połowy XX wieku oraz osobowość i poczynania Hitlera, jego charyzmę i umiejętność oddziaływania na tłumy.
Autor: Stephan Marks
Książka jest monografią barwy, szeroko omawiającą to zagadnienie z punktu widzenia wielu dziedzin nauki.
Autor: Adam Zausznica
Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu poświęcona problematyce zarządzania marką w przemysłowym segmencie B2B. Teoria poparta jest przykładami rzeczywistych kampanii produktowych.
Autor: Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch
Zbiór 3 obszernych esejów poświęconych problemowi relacji między jednostką a społeczeństwem. Pokazuje niezwykłą ewolucję poglądów autora oraz wyjątkową inspiracją dla współczesnej socjologii.
Autor: Norbert Elias
 
Polityka Prywatności