Serwis Księgarnia

Introduction to Morphological Analysis - druk na żądanie

Cena (PLN): 59.90
Rok wydania: 1998
ISBN: 978-83-01-14353-4
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Podręcznik z dziedziny morfologii języka angielskiego. Obejmuje typy i poziomy morfologii, świetnie wykorzystując dostępną literaturę fachową i odzwierciedlając współczesny stan badań nad językiem.
Autor: Bogdan Szymanek


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
Polska wersja jednego z najpopularniejszych podręczników amerykańskich do podstaw ekonomii! Synteza uwzględnia wszystkie konkurujące szkoły teoretyczne. Zawiera słownik terminów oraz indeks rzeczowy.
Autor: Paul A. Samuelson, William D. Nordhaus
Słownik zawiera 2 500 haseł i kluczowych terminów ekonomicznych. Dotyczy wszystkich aspektów ekonomii od mikroekonomii po finanse publiczne i handel międzynarodowy.
Autor: John Black
Encyklopedia zawiera 3000 haseł opisujących obiekty fizycznogeograficzne, warunki naturalne poszczególnych kontynentów oraz artykuły o relacji człowiek-środowisko, opisujące klimat i budowę Ziemi.
Książka stanowi systematyczne ujęcie dziejów finansów Drugiej Rzeczypospolitej. Układ rozdziałów jest chronologiczny, z wyeksponowaniem reform Władysława Grabskiego.
Autor: Wojciech Morawski
Praktyczne zestawy 280 ćwiczeń testowych dla tych, którzy lubią i chcą doskonalić znajomość języka hiszpańskiego. Idealna pomoc przed egzaminami!
Autor: Jose Cardenes, Herwig Krenn, Jose Melian, Wilfried Zeuch
Książka omawia zaburzenia organizacji funkcji w korze mózgowej zwane afazją, problematykę zjawisk afatycznych, struktury procesu terapeutycznego oraz metody rehabilitacyjne.
Autor: Maria Pąchalska
Nowoczesny i przekrojowy wykład o diagnozie i rehabilitacji neuropsychologicznej osób po urazie mózgu! Najnowsze światowe trendy w myśleniu o mózgu. Diagnoza i terapia neuropsychologiczna chorego.
Autor: Maria Pąchalska
Podręcznik przedstawia najważniejsze utwory, pisarzy i wydarzenia kulturalne trudnego czasu transformacji ustrojowej w Polsce po 1975 roku.
Autor: Anna Nasiłowska
Słownik zawiera 30 000 terminów i uzualnych połączeń terminologicznych. Posiada rozbudowane hasła dotyczące bankowości i finansów, marketingu i zarządzania, reklamy, giełdy, podatków i transportu.
Autor: Ludwika Jochym-Kuszlikowa, Elżbieta Kossakowska
Polityka Prywatności