Serwis Księgarnia

O sztuce istnienia

Kategoria: Psychologia
Cena (PLN): 26.90
Rok wydania: 2008 (copyright 2005)
ISBN: 978-83-01-14451-7
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Niezastąpiona instrukcja osiągnięcia przez człowieka autentycznego poczucia istnienia; świadomego rozumowania i kochania, produktywnego działania oraz osobistego rozwoju.
Autor: Erich Fromm


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
Kompleksowa i aktualna wiedza na temat kształcenia i szkolnictwa na świecie! Prezentuje aktualne tendencje w ogólnoświatowej debacie nad prowadzeniem badań porównawczych w oświacie i dla oświaty.
Autor: Jan Průcha
Kompendium wiedzy z zakresu szkolnej edukacji historycznej. Prezentuje problemy i wyzwania współczesnego nauczania historii w dwóch wymiarach: teoretycznym i praktycznym.
Autor: Ewa Chorąży, Danuta Konieczka-Śliwińska, Stanisław Roszak
Książka stanowi wprowadzenie, a zarazem twórczy komentarz do filozofii Spinozy ujętej w jej stosunku do polityki i pojmowanej jako ontologia i etyka komunikacji.
Autor: Étienne Balibar
Książka zawiera informacje na temat tworzenia i edycji prezentacji graficznych za pomocą programu PowerPoint 2003. Materiał przedstawiony jest w formie ćwiczeń z rozwiązaniami.
Autor: Ewa Łuszczyk, Mirosława Kopertowska
Książka prezentuje krytyczną analizę obecnego stanu wiedzy i badań dotyczących psychologii terroryzmu. Autor rozważa terroryzm jako proces i bada jego 3 główne fazy.
Autor: John Horgan
Pierwsza próba usystematyzowania wiedzy o profesjonalnym doradztwie. Przykładowe aspekty poradoznawstwa. Pomoc i wsparcie w kontekście przesłanek psychologicznych i podstaw filozoficznych.
Książka omawia logiczne własności zdań, rachunek zdań, rachunek kwantyfikatorów, granice logiki – język a komunikacja, a także rachunek zbiorów i relacji.
Autor: Barbara Stanosz
Omówienie morfologii i składni języka hiszpańskiego. Przejrzysty układ oraz duża liczba ćwiczeń kontrolnych wraz z kluczem.
Autor: Małgorzata Cybulska-Janczew, Jacek Perlin
Jeden z najlepszych podręczników psychologii społecznej. Omawia wpływ, jaki wywierają ludzie na poglądy i zachowania innych, m.in. środki masowego przekazu i propaganda, stereotypy i uprzedzenia.
Autor: Elliot Aronson
Polityka Prywatności