Książka renomowanego badacza rynku oraz doświadczonego praktyka. Odsłania sekrety skutecznych kampanii reklamowych. Łączy osiągnięcia i badania naukowe z doświadczeniem negatywnym praktyków.
Autor: Max Sutherland, Alice K. Sylvester
Praktyczny, bogato ilustrowany przewodnik po Londynie. Opisuje najciekawsze oraz mniej znane, lecz interesujące miejsca, a także warte obejrzenia atrakcje. Zawiera plan miasta i metra.
Autor: Paul Murphy
Książka charakteryzuje środowisko przyrodnicze Polski i jego antropogeniczne przekształcenia. Omawia rzeźbę terenu, klimat, wody, glebę, florę i faunę oraz typologię krajobrazu naturalnego.
Pierwszy od wielu lat uniwersytecki podręcznik fleksji polskiej, uwzględniający nowe osiągnięcia w tej dziedzinie i prezentujący je w sposób nowoczesny, zwięzły oraz dostępny dla studentów.
Autor: Mirosław Bańko
Książka opisuje 5 metodologii postępowania przy ocenie projektu gospodarczego. Wszystkie zilustrowano przykładami – zadaniami do rozwiązania.
Autor: Jerzy Jakubczyc
Kompendium wiedzy ekonomicznej dla nie-ekonomistów. Zaktualizowane dane statystyczne. Doświadczony zespół autorski.
Świetnie skonstruowany podręcznik z zakresu teorii inwestycji finansowych, głównie teorii portfela. Praca zbudowana w sposób linearny. Znakomicie opracowane ćwiczenia kończące każdy rozdział.
Autor: David Luenberger
6000 haseł z dziedziny biologii (anatomia, zoologia, botanika, mikrobiologia, cytologia, fizjologia, genetyka, ekologia) i nauk pomocniczych (medycyna, higiena, rolnictwo, antropologia, psychologia).
Poradnik przedstawia zasady opracowania tekstów pod względem edytorsko-typograficznym. Omawia strukturę 55 gatunków tekstów użytkowych. Podaje wskazówki ułatwiające samodzielne komponowanie tekstów.
Autor: Anna Majewska-Tworek, Tomasz Piekot, Ewa Wolańska, Adam Wolański, Monika Zaśko-Zielińska