Książka opisuje najważniejsze teorie, pojęcia i postaci w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Pomaga opanować specjalistyczne terminy. Zawiera alfabetyczny układ haseł.
Autor: Jonathan Sutherland, Diane Canwell
Próba pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówienie podstawowych elementów procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz form i instrumentów przekazu.
Autor: Jan W. Wiktor
Książka przedstawia podstawowe pojęcia z zakresu przetwarzania tekstów i zasady korzystania z edytorów. Układ i dobór tematów jest zgodny z wymaganiami stawianymi przy egzaminie na ECUK.
Autor: Mirosława Kopertowska
Słownik zawiera 30 000 terminów i uzualnych połączeń terminologicznych. Posiada rozbudowane hasła dotyczące bankowości i finansów, marketingu i zarządzania, reklamy, giełdy, podatków i transportu.
Autor: Ludwika Jochym-Kuszlikowa, Elżbieta Kossakowska
Książka prezentuje rachunek prawdopodobieństwa. Przedstawia podstawowe definicje i twierdzenia, rozwiązane przykłady o wzrastającym stopniu trudności oraz zadania do samodzielnego wykonania.
Autor: Włodzimierz Krysicki, Jerzy Bartos, Wacław Dyczka, Krystyna Królikowska, Mariusz Wasilewski
Książka opisuje współczesne kierunki badań psychologii porównawczej: zagadnienia dotyczące ewolucji umysłu, genetyki i adaptacyjnej roli zachowania oraz paradygmaty i perspektywy w tej dziedzinie.
Autorka, filolog klasyczny, papirolog i historyk świata antycznego, odkrywa przed czytelnikami Biblię, poświęcając szczególną uwagę prawu i prorokom.
Autor: Anna Świderkówna
Wprowadzenie w krąg pojęć spotykanych w analizie politycznej. Wyjaśnia ich znaczenie i pokazuje zastosowania.
Autor: Andrew Heywood
Jedyna polska encyklopedia uniwersalna nowego stulecia! Kompletny obraz współczesnego świata i Polski, życia na Ziemi, dziejów cywilizacji i kultury. Zawiera 140 000 haseł, 15 000 ilustracji, 700 map.