Serwis Księgarnia

Badania marketingowe. Teoria i praktyka

Cena (PLN): 53.90
Rok wydania: 2008 (copyright 2005)
ISBN: 978-83-01-15462-2
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Zagadnienia teoretyczne bogato ilustrowane przykładami z polskiej praktyki gospodarczej.


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
Praktyczny i wyczerpujący przewodnik po projektowaniu niezawodnych, bezpiecznych i łatwych w obsłudze sieci przedsiębiorstwa. Liczne ilustracje i rzeczywiste przykłady.
Autor: Priscilla Oppenheimer
Znakomite kompendium wiedzy o literaturze polskiej. Zawiera obszerne artykuły i hasła szczegółowe omawiające epoki, kierunki i grupy literackie.
Klasyczny podręcznik należący do kanonu literatury dotyczącej kształcenia probabilistycznego. Liczne przykłady i uwagi historyczne ilustrujące teorię probabilistyczną. Wskazówki i odpowiedzi do zadań.
Autor: William Feller
Podstawowy podręcznik zoologii w ujęciu systematycznym. Omawia budowę, morfologię i biologię głównych grup zwierząt, od pierwotniaków po wielokomórkowce.
Autor: Jolanta Hempel-Zawitkowska
Kompletny kurs tworzenia i kreślenia w dowolnej podziałce dokumentacji wyrobów dowolnej branży, za pomocą programów: AutoCAD 2009, AutoCAD LT 2009 i nowszych, w wersji polskiej i angielskiej.
Autor: Andrzej Jaskulski
Encyklopedia zawiera opisy 1000 gatunków ptaków. Ciekawe schematy, przepiękne zdjęcia, rysunki i mapy ukazują piękno i dramatyzm ptasiego świata. Wyjątkowym gatunkom poświęcono całe strony.
Jedyny w Polsce podręcznik zawierający systematyczny i przystępnie napisany wykład wiedzy ogólnoslawistycznej! Nowe wydanie, zaktualizowane o wyniki ostatnich badań!
Autor: Leszek Moszyński
Podręcznik akademicki na temat żywienia zwierząt. Materiał przygotowany przez najlepszych specjalistów z różnych ośrodków naukowych. Omawia składniki pasz i ich znaczenie dla organizmu zwierząt.
Źródło inspiracji dla projektantów. Przewodnik-informator po istniejących logo: nowe, najbardziej znane i używane na świecie znaki identyfikacji wizualnej, jak i te klasyczne, funkcjonujące od lat.
Autor: Michael Evamy
Polityka Prywatności