Serwis Księgarnia

Badania marketingowe. Teoria i praktyka

Cena (PLN): 53.90
Rok wydania: 2008 (copyright 2005)
ISBN: 978-83-01-15462-2
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Zagadnienia teoretyczne bogato ilustrowane przykładami z polskiej praktyki gospodarczej.


data ostatniej modyfikacji: 2009-11-17 19:36:25
Komentarze
Podręcznik akademicki zawiera kompleksową wiedzę na temat gospodarki turystycznej. Szczególną uwagę poświęca aspektom jakości na rynku usług turystycznych.
6000 haseł z dziedziny biologii (anatomia, zoologia, botanika, mikrobiologia, cytologia, fizjologia, genetyka, ekologia) i nauk pomocniczych (medycyna, higiena, rolnictwo, antropologia, psychologia).
Książka uczy wykorzystania zaawansowanych technologii Javy w Oracle: dostępu do bazy danych, budowania nadających się do wielokrotnego użycia komponentów, instalowania Javy w środowisku sieciowym.
Autor: Bulusu Lakshman
Książka zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Przedstawia podstawy teoretyczne i przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce.
Autor: Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako
Kolekcja 10 nowoczesnych słowników języka polskiego i poradników językowych niezbędnych na co dzień do nauki i pracy, w tym obowiązkowych na maturze.
Zbiór zadań poświęcony liczbom całkowania. Zawiera rozwiązania zadań ułożonych od najłatwiejszego do najtrudniejszego. Analiza jednego rozwiązania jest często wskazówką do rozwiązania następnego.
Autor: Wiesława J. Kaczor, Maria T. Nowak
Aktualna i dobrana pod kątem potrzeb użytkownika listę haseł, trafne ekwiwalenty, właściwie dobrany materiał ilustrujący użycie danego słowa, austriacyzmy i helwetyzmy oraz ekwiwalenty regionalne.
Pierwszy na rynku polskim "biologiczny" podręcznik mikrobiologii przemysłowej, w którym autor skupił się na mikroorganizmach stosowanych w ochronie środowiska.
Autor: Mieczysław K. Błaszczyk
Zwięzła, klarowna i logiczna prezentacja materiału. Pracę uzupełniają zadania, związane bezpośrednio z głównym nurtem wykładu, podane wraz z rozwiązaniami i komentarzami.
Autor: Lew D. Landau, Jewgienij M. Lifszyc
 
Polityka Prywatności