Serwis Księgarnia

Badania marketingowe. Teoria i praktyka

Cena (PLN): 53.90
Rok wydania: 2008 (copyright 2005)
ISBN: 978-83-01-15462-2
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Zagadnienia teoretyczne bogato ilustrowane przykładami z polskiej praktyki gospodarczej.


ostatnia zmiana: 2009-11-17
Komentarze
Jedyna polska encyklopedia uniwersalna nowego stulecia! Kompletny obraz współczesnego świata i Polski, życia na Ziemi, dziejów cywilizacji i kultury. Zawiera 140 000 haseł, 15 000 ilustracji, 700 map.
W pracy zaproponowano nowe teoretyczne ujęcie problemu polaryzacji ekonomicznej, rozumianej zwykle jako proces "zanikania klasy średniej". U podstaw tego ujęcia leży koncepcja miar k-polaryzacji.
Autor: Stanisław Maciej Kot
Podręcznik przedstawia zagadnienia z zakresu dydaktyki, ujęte w sposób zgodny z założeniami reformy nauczania, treści dotyczące nowych zjawisk w szkole, agresji oraz uzależnienia młodzieży.
Książka omawia dzieje myśli filozoficznej od starożytności po dzień dzisiejszy z prognozą na przyszłość. Przedstawia filozofię jako wielość powstałych kiedyś systemów, a jednocześnie żywy ruch myśli.
Autor: Otfried Höffe
Zakres książki obejmuje wszystkie zagadnienia ortograficzne przewidziane w programach nauczania w szkołach i na lektoratach. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane wieloma przykładami.
Autor: Małgorzata Szuk-Bernaciak
Najlepszy wykład dotyczący mediów masowych napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Omawia główne modele oraz ogniwa procesu komunikowania.
Autor: Denis McQuail
Książka prezentuje ogólne wiadomości o finansach, podstawowe pojęcia i kategorie finansowe, podstawowe zagadnienia niektórych szczegółowych nauk finansowych oraz zestaw ćwiczeń dydaktycznych.
Autor: Dorota Korenik, Stanisław Korenik
Podręcznik z zakresu współczesnych systemów politycznych reprezentatywnych państw świata. Przedstawia zasady, instytucje ustrojowe i mechanizmy funkcjonowania współczesnych państw demokratycznych.
Książka, napisana przez laureata Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki, prezentuje nowoczesne wprowadzenie do kwantowej teorii pola.
Autor: Steven Weinberg
Polityka Prywatności