Serwis Księgarnia

Współczesna ekonomika usług

Cena (PLN): 57.90
Rok wydania: 2008 (copyright 2005)
ISBN: 978-83-01-15522-3
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług omawianych w aspektach: teoretycznym, terminologicznym, marketingowym, finansowym oraz ich pozycji w gospodarce światowej i polskiej.


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
Przystępny wykład dotyczący zastosowania matematyki w ubezpieczeniach. Na końcu każdego rozdziału znajdują się zadania do samodzielnego rozwiązania. Całość uzupełniają aneksy matematyczne.
Autor: Patrycja Kowalczyk, Ewa Poprawska, Wanda Ronka-Chmielowiec
Zagadnienia poprawnościowe połączone ze spojrzeniem na język w aspekcie interakcji kulturowej i komunikacji medialnej oraz kwestii kierunków oddziaływania normatywnego i ochrony języka.
Autor: Marian Bugajski
Pierwsze na polskim rynku opracowanie prezentujące w sposób uporządkowany zagadnienia dotyczące wdrożenia GIS do projektowania i zarządzania systemami dystrybucji wody i odprowadzania ścieków.
Autor: Marian Kwietniewski
Nowy, aktualny, praktyczny i bogato ilustrowany przewodnik po Amsterdamie niezastąpiony podczas wyjazdów weekendowych, podróży służbowych czy dłuższego pobytu.
Autor: George McDonald
Wszechstronne i kompletne źródło wiedzy. Zawiera: 41 000 haseł zawartych w 2 tomach, 1650 ilustracji, 250 kolorowych map, 130 tabel ze wszystkich dziedzin wiedzy.
Opis praktycznych ćwiczeń z "klasycznej" biologii roślin. Omówienie laserowej mikroskopii konfokalnej, cyfrowej obróbki obrazu, podstawy interpretacji obrazów mikroskopowych oraz podstaw optyki.
Autor: Ewa U. Kurczyńska, Dorota Borowska-Wykręt
Książka omawia ustroje szkieletowe i ścianowe – monolityczne i prefabrykowane. Przedstawia zasady i sposoby konstruowania i obliczania tego rodzaju ustrojów. Posiada płytę CD-ROM.
Autor: Włodzimierz Starosolski
Podręcznik opisuje metody współcześnie stosowane w immunologii, a służące do wykrywania, analizy i charakterystyki antygenów i przeciwciał, oznaczania ich stężenia w płynach biologicznych.
Promocja w sieci, uwarunkowania handlu elektronicznego, organizacja i zakres badań marketingowych typu on line. Do książki dołączona płyta CD-ROM z prezentacjami do zawartych w niej wykładów.
Autor: Ewa Frąckiewicz
Polityka Prywatności