Serwis Księgarnia

Ludzie, zwyczaje i obyczaje starożytnej Grecji i Rzymu

Kategoria: Historia
Cena (PLN): 62.90
Rok wydania: 2008 (copyright 2006)
ISBN: 978-83-01-14621-4
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Książka poświęcona historii obyczajowości w świecie antycznym oraz szeroko rozumianej kulturze dnia powszedniego. Liczne cytaty z dzieł autorów starożytnych. 150 czarno-białych ilustracji.
Autor: Lidia Winniczuk


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
Książka opisuje dydaktyczny system mikroprocesorowy DSM-51, procesor 8051, język C i kompilator języka C firmy Keil. Zawiera przykłady ćwiczeń z programowania mikrokontrolera 8051 w języku C.
Autor: Robert Gazarkiewicz, Ryszard Kowalik
Książka analizuje wpływ zmian w sposobie komunikowania na status i funkcje społeczne literatury oraz omawia związki literatury z innymi dziedzinami sztuki i nauki.
Moduł piąty ECDL obejmuje: zasady tworzenia komputerowej bazy danych, edycję, porządkowanie i filtrowanie danych, tworzenie tabel i relacji między nimi oraz projektowanie kwerend.
Autor: Mirosława Kopertowska-Tomczak
Książka omawia lokalizację i rozwój miast w ujęciu historycznym. Informuje o funkcjonowaniu aglomeracji miejskich, formach zarządzania, mieszkalnictwie, problemach społecznych i ekonomicznych.
Autor: Grzegorz Węcławowicz
Pierwsza w Polsce próba syntetycznego i zwięzłego ujęcia dorobku nauk humanistycznych w zakresie turystyki, podkreślająca jej kulturowe i społeczne znaczenie w globalizującym się świecie.
Rzetelny, całościowy przegląd teoretycznych i empirycznych dokonań w obrębie tej nowej subdyscypliny, ze szczególnym wskazaniem na wzajemne powiązania teorii socjologicznych i psychologicznych.
Autor: Jonathan H. Turner, Jan E. Stets
Książka prezentuje dogłębny opis techniczny projektowania, konfiguracji, wprowadzania i usuwania błędów IPv6 na routerach Cisco wraz z praktycznymi przykładami i zastosowaniami wziętymi z życia.
Autor: Regis Desmeules
Skuteczna i szybka nauka języka polskiego dla obcokrajowców. Program komputerowy SuperMemo UX pozwala opanować materiał rozmówek w ciągu miesiąca dzięki genialnej metodzie optymalizacji powtórek.
Profesjonalny poradnik dotyczący tworzenia animacji w filmach rysunkowych, sitcomach, grach komputerowych, reklamach telewizyjnych oraz w awangardowych kreskówkach.
Autor: Paul Wells
Polityka Prywatności