Serwis Księgarnia

Ludzie, zwyczaje i obyczaje starożytnej Grecji i Rzymu

Kategoria: Historia
Cena (PLN): 62.90
Rok wydania: 2008 (copyright 2006)
ISBN: 978-83-01-14621-4
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Książka poświęcona historii obyczajowości w świecie antycznym oraz szeroko rozumianej kulturze dnia powszedniego. Liczne cytaty z dzieł autorów starożytnych. 150 czarno-białych ilustracji.
Autor: Lidia Winniczuk


ostatnia zmiana: 2009-11-17
Komentarze
Książka porusza zagadnienia dotyczące rozwoju nowych technologii komputerowych i teleinformatycznych oraz opisuje ich zastosowania w elektronicznej administracji, gospodarce i edukacji.
Rozmówki opracowane specjalnie z myślą o osobach podróżujących. Oprócz najpotrzebniejszych zwrotów książka zawiera obszerny słowniczek ze współczesnym słownictwem.
Doskonały podręcznik matematyki dla studentów kierunków przyrodniczych i technicznych! Zawiera: niezbędny aparat matematyczny, dobrze dobrane przykłady, liczne zadania, bogaty materiał ilustracyjny.
Autor: Donald A. McQuarrie
Przewodnik, który powstał z pasji podróżowania. Autor oprowadza po popularnych szlakach i miejscach mniej uczęszczanych. Prezentuje 25 atrakcji, których nie można przegapić.
Nowoczesny podręcznik poświęcony dziedzinie, która zajmuje się opisem zjawisk wywołanych przez mikroorganizmy podczas realizacji procesów przemysłowych.
Zawiera 24 000 haseł, znaczeń, zwrotów i przykładów użycia. Podaje słownictwo z całego obszaru niemieckojęzycznego. Uwzględnia nową pisownię. Zawiera dodatek gramatyczny. Idealny do szkoły.
Autor: Jerzy Jóźwicki
Pełen wskazówek, sztuczek i przydatnych podpowiedzi, praktyczny, oparty na projektach i utrzymany w umiarkowanym tempie podręcznik dla osób zainteresowanych zmianą systemu operacyjnego na Linuksa.
Autor: Rickford Grant
Jeżeli planujesz wakacje lub podróż służbową do pięknych i egzotycznych Chin, nie zapomnij zapoznać się z podstawowymi słowami i zwrotami chińskimi. Zestaw zawiera książkę i CD-ROM.
Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu poświęcona problematyce zarządzania marką w przemysłowym segmencie B2B. Teoria poparta jest przykładami rzeczywistych kampanii produktowych.
Autor: Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch
Polityka Prywatności