Książka prezentuje podstawową terminologię angielską stosowaną w różnych sytuacjach w świecie marketingu. Autor omawia rodzaje i strategie marketingowe oraz cele i rodzaje reklamy.
Autor: Roman Kozierkiewicz
Nowoczesny i wiarygodny przewodnik po dobrej polszczyźnie! Zawiera 12 000 haseł, 2 normy językowe – wzorcową i potoczną, komentarze normatywne poświęcone trudniejszym kwestiom językowym.
Podręcznik chemicznej analizy instrumentalnej. Omawia proces analityczny, metody spektroskopowe, elektroanalityczne i chromatograficzne. Zawiera liczne tabele, ilustracje i pytania kontrolne.
Autor: Walenty Szczepaniak
Jedyna polska encyklopedia uniwersalna nowego stulecia! Kompletny obraz współczesnego świata i Polski, życia na Ziemi, dziejów cywilizacji i kultury. Zawiera 140 000 haseł, 15 000 ilustracji, 700 map.
Słownik zawiera 25 000 haseł, formy odmiany wyrazów, wyrazy pochodne, bogaty wybór sentencji i zwrotów obcojęzycznych, wyczerpujące informacje o pochodzeniu wyrazów.
Dwutomowa edycja ilustrowanego elementarza chemii dla studenta i licealisty. Autorzy wymagają od czytelnika podstawowej znajomości chemii, aparat matematyczny ograniczony do niezbędnego minimum.
Autor: Loretta Jones, Peter William Atkins
Książka porusza problem controllingu operacyjnego w przedsiębiorstwie, który pomaga kontrolować słuszność podejmowanych decyzji oraz umożliwia sprawdzenie prawidłowości procesów gospodarczych.
Autor: Maria Sierpińska, Bogusław Niedbała
Syntetyczne wprowadzenie do technik programowania. Omówienie podstawowych trendów rozwoju metodologii wytwarzania oprogramowania.
Autor: Witold Malina, Mariusz Szwoch
Rozmówki opracowane specjalnie z myślą o osobach podróżujących. Oprócz najpotrzebniejszych zwrotów książka zawiera obszerny słowniczek ze współczesnym słownictwem.