Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!
Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot
Jedno z najważniejszych źródeł do historii Polski średniowiecznej i jedno z najwybitniejszych dzieł średniowiecznej historiografii europejskiej. Dzieje Polski od legendarnych początków do 1480 roku.
Autor: Jan Długosz
Książka omawia jak najlepiej wykorzystać najnowsze technologie i narzędzia informatyczne systemów zarządzania organizacją, systemów zarządzania wiedzą oraz systemów podejmowania decyzji.
Kompendium wiedzy o geograficznych badaniach terenowych! Przedstawia metodykę szczegółowych badań fizycznogeograficznych prowadzonych w terenie oraz zastosowania metod teledetekcyjnych w geografii.
Kompendium wiedzy niezbędnej do prowadzenia działalności gospodarczej. Zagadnienia opisane z uwzględnieniem polskiego prawa bilansowego oraz Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej.
Rozmówki opracowane specjalnie z myślą o osobach podróżujących. Oprócz najpotrzebniejszych zwrotów książka zawiera obszerny słowniczek ze współczesnym słownictwem.
Książka prezentuje klasyczne już teksty, które przedstawiają najważniejsze aspekty zwrotu lingwistycznego w filozofii społecznej. Omawia też koncepcje skierowane ku analizie rzeczywistości społecznej.
Pionierskie w Polsce opracowanie systematyzujące i wyjaśniające podstawowe pojęcia związane z geopolityką. Zawiera 500 haseł oraz kilkadziesiąt biogramów geopolityków polskich i zagranicznych.
Autor: Leszek Sykulski
Kurs wprowadza tematykę marketingową, w tym zagadnienia promocji i reklamy, zarządzania marką i zdobywania i utrzymywania klientów.