Próba pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówienie podstawowych elementów procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz form i instrumentów przekazu.
Autor: Jan W. Wiktor
Aktualny podręcznik przedstawiający spójny pogląd na pedagogikę społeczną jako dyscyplinę akademicką oraz orientację działania. Omawia kategorie pojęciowe oraz konteksty metodologiczne dyscypliny.
Autor: Ewa Marynowicz-Hetka
Kompendium wiedzy dotyczącej teorii automatów, języków formalnych i obliczeń – uniwersalnych podstaw informatyki teoretycznej i lingwistyki matematycznej.
Autor: John E. Hopcroft, Rajeev Motwani, Jeffrey D. Ullman
Klasyczny podręcznik należący do kanonu literatury dotyczącej kształcenia probabilistycznego. Liczne przykłady i uwagi historyczne ilustrujące teorię probabilistyczną. Wskazówki i odpowiedzi do zadań.
Autor: William Feller
Przewodnik, który powstał z pasji podróżowania. Autor oprowadza po popularnych szlakach i miejscach mniej uczęszczanych. Prezentuje 25 atrakcji, których nie można przegapić.
Książka omawia ustroje szkieletowe i ścianowe – monolityczne i prefabrykowane. Przedstawia zasady i sposoby konstruowania i obliczania tego rodzaju ustrojów. Posiada płytę CD-ROM.
Autor: Włodzimierz Starosolski
Praktyczny słownik nowej generacji przygotowany we współpracy z Oxford University Press! Zawiera 400 000 znaczeń, typowych połączeń wyrazowych, fraz i idiomów.
Podręcznik do matematyki dla ekonomistów! Podstawy matematyczne i zastosowania w ekonomii połączone w jedną niepodzielną całość. Każdy rozdział uzupełniony zadaniami.
Autor: Adam Ostoja-Ostaszewski
Nowoczesny podręcznik opisujący ustrój państwowy Polski, jej pozycję w międzynarodowej przestrzeni politycznej, społecznej i gospodarczej, a także zróżnicowania regionalnego procesu transformacji.