Książka omawia genezę, rozwój i cel relacji inwestorskich, ujawnianie informacji, adresatów relacji inwestorskich, formy komunikowania się spółki z otoczeniem inwestorskim.
Autor: Dariusz A. Niedziółka
Rozmówki opracowane specjalnie z myślą o osobach podróżujących. Oprócz najpotrzebniejszych zwrotów książka zawiera obszerny słowniczek ze współczesnym słownictwem.
Książka zawiera kluczowe zagadnienia na temat projektowania produktu – od poszukiwania i źródeł pomysłów, poprzez analizę ludzkich potrzeb i tendencji rynkowych aż po dopracowanie koncepcji.
Autor: Richard Morris
Trzeci tom nowej, bogato ilustrowanej encyklopedycznej serii poświęconej postaciom, które kształtowały naszą cywilizację od czasów najdawniejszych po współczesność.
Słownik zawiera ponad 80 000 jednostek leksykalnych: znaczeń, typowych połączeń wyrazowych, fraz oraz idiomów. Rejestruje nowoczesne słownictwo ogólne i specjalistyczne. Prezentuje bogatą frazeologię.
Autor: Elżbieta Jamrozik
Książka analizuje wpływ zmian w sposobie komunikowania na status i funkcje społeczne literatury oraz omawia związki literatury z innymi dziedzinami sztuki i nauki.
Kompendium wiedzy dotyczącej teorii automatów, języków formalnych i obliczeń – uniwersalnych podstaw informatyki teoretycznej i lingwistyki matematycznej.
Autor: John E. Hopcroft, Rajeev Motwani, Jeffrey D. Ullman
Słownik zawiera 30 000 terminów i uzualnych połączeń terminologicznych. Posiada rozbudowane hasła dotyczące bankowości i finansów, marketingu i zarządzania, reklamy, giełdy, podatków i transportu.
Autor: Ludwika Jochym-Kuszlikowa, Elżbieta Kossakowska
Podręcznik dla wszystkich, pragnących rozwijać umiejętności translatoryczne. Szeroka prezentacja problemów tłumaczeniowych. Pomoc w stworzeniu i doskonaleniu warsztatu pracy tłumacza.
Autor: Aniela Korzeniowska, Piotr Kuhiwczak