Serwis Księgarnia

Ekonomika turystyki

Cena (PLN): 35.90
Rok wydania: 2008 (copyright 2006)
ISBN: 978-83-01-14722-8
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Książka zawiera kompleksową wiedzę dotyczącą ekonomiki turystyki: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcje turystyki, rynek usług turystycznych, popyt i podaż w turystyce, politykę turystyczną.


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
Jedyna polska encyklopedia uniwersalna nowego stulecia! Kompletny obraz współczesnego świata i Polski, życia na Ziemi, dziejów cywilizacji i kultury. Zawiera 140 000 haseł, 15 000 ilustracji, 700 map.
Podręcznik przeznaczony jest dla osób pragnących efektywnie nauczyć się projektowania wyrobów i zarządzania ich dokumentacją za pomocą programu Autodesk Inventor w wersji 2009 lub nowszej.
Autor: Andrzej Jaskulski
Podstawowy podręcznik angielskiej gramatyki historycznej. Zawiera podstawowe wiadomości o powstawaniu gramatyki języka staroangielskiego. Zagadnienia ilustruje oryginalnymi zdaniami.
Autor: Alfred Reszkiewicz
Nowoczesny podręcznik teorii mnogości. Składa się z 4 części omawiających wstęp do matematyki, teorię mnogości i jej zastosowania oraz konsekwencje pewnika wyboru. Na końcu rozdziałów są komentarze.
Autor: Aleksander Błaszczyk, Stanisław Turek
Książka omawia jak najlepiej wykorzystać najnowsze technologie i narzędzia informatyczne systemów zarządzania organizacją, systemów zarządzania wiedzą oraz systemów podejmowania decyzji.
Książka koncentruje się na omówieniu niedoskonałości komunikowania. Zawiera wątki charakterystyczne dla socjologii krytycznej.
Autor: Marian Golka
Podręcznik o finansach publicznych, eksponujący ekonomiczny sposób podejścia do badań i ich wyników. Doskonała znajomość praktyki polskiej ujawnia sprzeczności interesów i mechanizmy ich uzgadniania.
Autor: Jerzy Osiatyński
Kurs do samodzielnej nauki języka hiszpańskiego na poziomie zaawansowanym. Umożliwia swobodne rozumienie tekstów oraz płynne i spontaniczne wypowiedzi na dowolne tematy.
Autor: Barbara Stawicka-Pirecka
Książka w przystępny i rzetelny sposób wyjaśnia pojęcia, terminy i teorie dotyczące działalności firm w dobie globalizacji.
Autor: Jonathan Sutherland, Diane Canwell
Polityka Prywatności