Serwis Księgarnia

Leksykon integracji europejskiej z płytą CD-ROM

Kategoria: Leksykony
Cena (PLN): 21.90
Rok wydania: 2004
ISBN: 83-01-14208-1
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Przewodnik po Unii Europejskiej, Radzie Europy i związanych z nimi traktatowo i statutowo organizacjach. Zawiera 350 haseł z różnych dziedzin. Wydanie uaktualnione do maja 2004 roku.
Autor: Janusz Ruszkowski, Ewa Górnicz, Marek Żurek


data ostatniej modyfikacji: 2009-11-17 19:55:13
Komentarze
Tom Oświecenie zawiera hasła poświęcone gatunkom i formom literackim charakterystycznym dla epoki; oświeceniowym prądom i kierunkom artystycznym; problemom filozoficznym i estetycznym.
Książka zawiera kompleksową wiedzę dotyczącą ekonomiki turystyki: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcje turystyki, rynek usług turystycznych, popyt i podaż w turystyce, politykę turystyczną.
Książka noblisty i byłego szefa doradców ekonomicznych prezydenta Billa Clintona. Analiza gospodarki amerykańskiej, polityki gospodarczej i międzynarodowej prowadzonej w latach 90-tych przez rząd USA.
Autor: Joseph E. Stiglitz
Podręcznik obejmuje wybrane zagadnienia z zakresu zarządzania organizacjami. Jest ściśle dostosowany do nowych wymagań programowych nauczania przedmiotu podstawy zarządzania.
Autor: Magdalena Dołhasz, Janusz Fudaliński, Małgorzata Kosała, Halina Smutek
Książka opisuje upadek muru berlińskiego w 20. rocznicę wydarzeń. Prezentuje źródła historyczne oraz relacje naocznych uczestników wydarzeń.
Autor: Jean-Marc Gonin, Olivier Guez
Książka omawia funkcjonowania języka w sieci, związki jego z technologią, typ komunikacji elektronicznej oraz najistotniejsze cechy języka internetowego.
Autor: Jan Grzenia
Nowoczesna i kompleksowa prezentacja wiedzy o budowie geologicznej Polski oraz ewolucji poszczególnych obszarów i jednostek geologicznych. Najnowsze wyniki badań.
Autor: Włodzimierz Mizerski
Książka porusza zagadnienia dotyczące rozwoju nowych technologii komputerowych i teleinformatycznych oraz opisuje ich zastosowania w elektronicznej administracji, gospodarce i edukacji.
Metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Zagadnienia teoretyczne bogato ilustrowane przykładami z polskiej praktyki gospodarczej.
 
Polityka Prywatności