Serwis Księgarnia

Polski system partyjny

Cena (PLN): 35.90
Rok wydania: 2007 (copyright 2006)
ISBN: 978-83-01-14845-4
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Pierwsza całościowa propozycja refleksji nad polskim systemem partyjnym po 1989 roku. Ukazanie związków między systemem partyjnym a kampaniami wyborczymi. Praca o charakterze interdyscyplinarnym.
Autor: Marek Migalski, Waldemar Wojtasik, Marek Mazur


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
Encyklopedia przedmiotowa prezentuje historię polityczną, społeczną i gospodarczą, ze szczególnym uwzględnieniem dziejów Polski. Zawiera 6000 haseł, 1000 ilustracji, 100 map i tabele.
Bogata w informacje prezentacja historii marksizmu. Ukazuje źródła konstytutywnych pojęć marksizmu i wszystkie konteksty od starożytnych po współczesne. Analizuje odłamy i doktrynalne niuanse.
Autor: Leszek Kołakowski
Książka obejmuje wszystkie zagadnienia gramatyczne przewidziane w programach nauczania w szkołach, na kursach i lektoratach. Przeznaczona dla szerokiego kręgu odbiorców.
Autor: Sylwia Maciaszczyk, Agnieszka Szarkowska
Prezentacja najnowszych osiągnięć w biotechnologii roślin: techniki kultury in vitro, uzyskiwanie roślin zmodyfikowanych genetycznie, biotransformacje, produkcja szczepionek roślinnych.
Tom 1 dzieła jest zbiorem pism z lat 1920–1939 z szeroko rozumianej logiki i metodologii nauk. Najwięcej miejsca zajmują prace związane z językiem i jego rolą w poznaniu i rozumieniu znaczeń.
Autor: Kazimierz Ajdukiewicz
Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu poświęcona problematyce zarządzania marką w przemysłowym segmencie B2B. Teoria poparta jest przykładami rzeczywistych kampanii produktowych.
Autor: Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch
Główne zagadnienia dotyczące stosowania metod analizy ilościowej w zarządzaniu. Szczegółowe omówienie warstwy aplikacyjnej prezentowanych metod, technik i narzędzi oraz praktycznego ich wykorzystania.
Autor: Dariusz Błaszczuk
Nowoczesny podręcznik teorii mnogości. Składa się z 4 części omawiających wstęp do matematyki, teorię mnogości i jej zastosowania oraz konsekwencje pewnika wyboru. Na końcu rozdziałów są komentarze.
Autor: Aleksander Błaszczyk, Stanisław Turek
Kompleksowe ujęcie zarządzania strategicznego w nurcie organizacji i funkcjonowania firmy. Podstawy teoretyczne i metodologiczne przedmiotu. Empiryczne rozwiązania organizacyjne i praktyczne programy.
Autor: Adam Stabryła
Polityka Prywatności