Serwis Księgarnia

Podstawy chemii analitycznej z CD-ROM. T. 1 (oprawa miękka)

Kategoria: Chemia
Cena (PLN): 80.00
Rok wydania: 2006
ISBN: 83-01-14705-9
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Nowoczesny podręcznik gruntownie wprowadzający w zagadnienia współczesnej chemii analitycznej od strony teoretycznej i praktycznej. Opisuje też podstawowe rodzaje błędów popełnianych w analizie.
Autor: D.A. Skoog, D.M. West, F.J. Holler, S.R. Crouch


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
Kompendium wiedzy o zasobach mineralnych oceanu światowego, poszukiwaniu i eksploatacji podmorskich złóż surowców mineralnych.
Autor: Włodzimierz Mizerski, Krzysztof Szamałek
Jedna z najważniejszych prac Goffmana ukazująca, że nieznaczne, pozornie banalne i codzienne rytuały (np. dzień dobry, proszę bardzo itp.) pełnią zasadniczą rolę w podtrzymywaniu porządku społecznego.
Autor: Erving Goffman
Praca w sposób kompleksowy i rzetelny naukowo prezentuje aktualny stan wiedzy na temat dysleksji rozwojowej, która jest nie tylko zaburzeniem uczenia się, ale przede wszystkim zaburzeniem komunikacji.
Autor: Grażyna Krasowicz-Kupis
Książka opowiada o sztuce składu i jego najważniejszych elementach czyli sposobie wydania, formacie i rodzaju papieru, które decydują o urodzie książki, jej estetyce i czytelności.
Autor: Dorota Cendrowska
Dzieło reprezentuje wysoki poziom merytoryczny i metodologiczny. W jednym tomie zebrano wszystko, co najniezbędniejsze dla nauk pomocniczych historii. Zaktualizowana informacja bibliograficzna.
Autor: Józef Szymański
Świetnie skonstruowany podręcznik z zakresu teorii inwestycji finansowych, głównie teorii portfela. Praca zbudowana w sposób linearny. Znakomicie opracowane ćwiczenia kończące każdy rozdział.
Autor: David Luenberger
Nowoczesny i wiarygodny przewodnik po dobrej polszczyźnie! Zawiera 12 000 haseł, 2 normy językowe – wzorcową i potoczną, komentarze normatywne poświęcone trudniejszym kwestiom językowym.
Książka prezentuje zarządzanie przez kulturę, uważane za najbardziej nowoczesną tendencję w zarządzaniu oraz za źródło sukcesów i przewagi konkurencyjnej poszczególnych przedsiębiostw.
Autor: Lidia Zbiegień-Maciąg
Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu poświęcona problematyce zarządzania marką w przemysłowym segmencie B2B. Teoria poparta jest przykładami rzeczywistych kampanii produktowych.
Autor: Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch
Polityka Prywatności