Serwis Księgarnia

Wielka encyklopedia PWN. T. 29

Cena (PLN): 60.00
Rok wydania: 2005
ISBN: 83-01-14364-9
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Jedyna polska encyklopedia uniwersalna nowego stulecia! Kompletny obraz współczesnego świata i Polski, życia na Ziemi, dziejów cywilizacji i kultury. Zawiera 140 000 haseł, 15 000 ilustracji, 700 map.


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
Książka przygotowująca do międzynarodowego certyfikatu z zakresu języka biznesowego. Adaptacja podręcznika opracowanego przez Centrum Języka Rosyjskiego w Sferze Biznesu Uniwersytetu w Moskwie.
Autor: Serafima Chawronina, Bożena Dereń, Lubow Kłobukowa, Irina Michałkina, Jadwiga Tarsa, Franciszka Witk
Wprowadzenie w problematykę badań nad stygmatyzacją społeczną. Analizuje korzenie koncepcji, dalszy rozwój stygmatyzacji oraz zastosowanie koncepcji do badań nad tożsamością.
Autor: Elżbieta Czykwin
Książka wprowadza początkujących użytkowników do samodzielnej pracy z programem MATLAB – omawia nowe możliwości i aplikacje oraz opisuje funkcje podstawowe, zaawansowane i specjalne.
Autor: Rudra Pratap
Książka jest psychologiczną analizą zjawiska władzy, wywierania wpływu społecznego i manipulacji w bliskich związkach. Autorka wykorzystała w niej rzetelne wyniki swoich wieloletnich badań.
Autor: Eugenia Mandal
Książka składa się z 12 rozdziałów, w których w sposób skondensowany omówiono najważniejsze zagadnienia związane z handlem.
Historia kluczem do współczesności! Kompendium wiedzy o historii myśli ekonomicznej. Zaktualizowane wydanie podręcznika do obowiązkowego przedmiotu na wszystkich uczelniach ekonomicznych.
Autor: Harry Landreth, David C. Colander
Skuteczna i szybka nauka języka rosyjskiego. Program komputerowy SuperMemo UX pozwala opanować cały materiał rozmówek w ciągu jednego miesiąca dzięki genialnej metodzie optymalizacji powtórek.
Wszechstronna analiza aspektów równowagi bilansu płatniczego oraz wyniki badań empirycznych głównych determinant rachunków obrotów bieżących, finansowych i kapitałowych największych krajów Europy.
Promocja w sieci, uwarunkowania handlu elektronicznego, organizacja i zakres badań marketingowych typu on line. Do książki dołączona płyta CD-ROM z prezentacjami do zawartych w niej wykładów.
Autor: Ewa Frąckiewicz
Polityka Prywatności