Serwis Księgarnia

Akademia sieci Cisco. CCNA semestr 3. Podstawy przełączania oraz routing pośredni

Cena (PLN): 62.90
Rok wydania: 2007
ISBN: 978-83-01-15116-4
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Nowe wydanie oficjalnego podręcznika Akademii Sieci Cisco przeznaczonego na trzeci semestr kursu CCNA v3.1.1. Obejmuje wszystkie tematy szkolenia uzupełnione o dodatkowe przykłady.
Autor: Wayne Lewis


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
Nowy, aktualny, praktyczny i bogato ilustrowany przewodnik po Amsterdamie niezastąpiony podczas wyjazdów weekendowych, podróży służbowych czy dłuższego pobytu.
Autor: Christopher Rice, Melanie Rice
Próba pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówienie podstawowych elementów procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz form i instrumentów przekazu.
Autor: Jan W. Wiktor
Kompleksowe ujęcie zarządzania długiem publicznym w 27 krajach Unii Europejskiej od 2004 roku. Książka prezentuje zbiorczą analizę problemu oraz indywidualne przykłady rozwiązań.
Autor: Kamilla Marchewka-Bartkowiak
Pierwszy podręcznik z zakresu teorii diagnozy edukacyjnej. Prezentuje koncepcję diagnostyki jako nauki o rozpoznawaniu warunków, przebiegu i wynikach uczenia się. Zawiera ćwiczenia.
Światowy bestseller! Tłumaczenie drugiego wydania bardzo popularnego w świecie podręcznika biologii komórki. Znakomite wprowadzenie w skomplikowane zagadnienia budowy i funkcjonowania komórek.
Autor: Bruce Alberts, Dennis Bray, Karen Hopkin, Alexander Johnson, Julian Lewis, Martin Raff, Keith Robert
Pasjonujące wprowadzenie w arkana skutecznej komunikacji niewerbalnej! Prezentacja prawidłowych zachowań w sytuacjach praktycznych. Ukazanie komunikacji niewerbalnej jako źródła sukcesów osobistych.
Autor: Dale G. Leathers
Słownik zawiera hasła stricte pedagogiczne oraz dotyczące nauk współdziałających z pedagogiką, w tym zwłaszcza z logiką, metodologią czy teorią informacji.
Autor: Czesław Kupisiewicz, Małgorzata Kupisiewicz
Panorama epoki hellenistycznej w całym jej wielkim bogactwie, zwłaszcza w zakresie sztuki, nauki, filozofii i literatury.
Autor: Anna Świderkówna
Kurs wprowadza tematykę marketingową, w tym zagadnienia promocji i reklamy, zarządzania marką i zdobywania i utrzymywania klientów.
Polityka Prywatności