Serwis Księgarnia

Kreatywna reklama

Kategoria: Projektowanie
Cena (PLN): 70.00
Rok wydania: 2008 (copyright 2007)
ISBN: 978-83-01-15028-0
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!
Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot


data ostatniej modyfikacji: 2009-11-17 20:03:10
Komentarze
Przejrzysty, systematyczny, precyzyjny i uporządkowany chronologicznie wykład obejmujący historię estetyki od starożytności do końca XVII wieku. Zawiera liczne przytoczenia dzieł oryginalnych.
Autor: Władysław Tatarkiewicz
Świat zmienił się radykalnie w ciągu ostatnich kilku dekad i zmienia się nadal. Ważne jest, aby te zmiany przyniosły pożądane efekty. Autor wskazuje nową właściwą drogę, którą ludzie powinni podążyć.
Autor: Jeffrey Sachs
Wyczerpujący podręcznik biochemii dla studentów. Skondensowana forma przewodnika, przejrzysty układ materiału, najnowsze odkrycia naukowców, najważniejsze terminy, pojęcia i pytania.
Autor: David B. Hames, Nigel M. Hooper
Tom Oświecenie zawiera hasła poświęcone gatunkom i formom literackim charakterystycznym dla epoki; oświeceniowym prądom i kierunkom artystycznym; problemom filozoficznym i estetycznym.
Podręcznik zawiera elementy logiki matematycznej, teorii mnogości i algebry abstrakcyjnej w zakresie zapewniającym czytelnikowi odpowiednie przygotowanie do studiowania matematyki.
Autor: Helena Rasiowa
Książka prezentuje zjawisko stygmatyzacji w świetle najnowszych badań oraz analizę piętna w szerokim kontekście psychologiczno-społecznym, ukazując je jako zjawisko interpersonalne i międzygrupowe.
Książka omawia meteorologiczne, klimatologiczne i hydrologiczne aspekty obiegu wody w przyrodzie. Układ treści zgodny z punktem widzenia hydrologa – od kondensacji i opadów do parowania wody.
Autor: Urszula Kossowska-Cezak, Elżbieta Bajkiewicz-Grabowska
Podręcznik omawia podstawowe pojęcia i definicje dotyczące mechanizmów reakcji, kinetykę reakcji, stany przejściowe, produkty pośrednie, reakcje pericykliczne oraz aromatyczny stan przejściowy.
Autor: Richard A. Jackson
Przystępnie napisany podręcznik do podstawowego kursu teorii mnogości. Teorię poparto licznymi przykładami. Każdy wykład dopełnia seria ćwiczeń do samodzielnego rozwiązania.
Autor: Wojciech Guzicki, Piotr Zakrzewski
 
Polityka Prywatności