Serwis Księgarnia

Wyobraźnia socjologiczna

Kategoria: Socjologia
Cena (PLN): 35.90
Rok wydania: 2007
ISBN: 978-83-01-15239-0
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Jedna z najważniejszych prac socjologicznych wszechczasów jednego z najczęściej cytowanych socjologów amerykańskich! Świat socjologii i główne założenia jej humanistycznej wizji.
Autor: C. Wright Mills


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
Doskonała prezentacja rozwoju idei naukowych z zakresu fizyki przedstawiona na tle historii nauki, ze szczególnym uwzględnieniem osiągnięć w dziedzinie astronomii i chemii.
Autor: Andrzej Kajetan Wróblewski
Wszystkie religie świata obiektywnie przedstawione przez autorów z najwybitniejszych ośrodków teologicznych Europy. Nagroda Nowych Książek 2003 dla redaktorów naukowych encyklopedii.
Praca omawia koncepcję wartości pieniądza, podstawowe operacje finansowe, formy lokat i wkładów oszczędnościowych, metody naliczania odsetek, renty kapitałowe i wycenę papierów wartościowych.
Autor: Edward Smaga
Książka, odnosząc się do historii Holokaustu, wyjaśnia procesy psychologiczne kształtujące osobowość sprawców, biernych świadków oraz heroicznych altruistów ratujących ofiary.
Jedyna polska encyklopedia uniwersalna nowego stulecia! Kompletny obraz współczesnego świata i Polski, życia na Ziemi, dziejów cywilizacji i kultury. Zawiera 140 000 haseł, 15 000 ilustracji, 700 map.
Słownik zawiera słownictwo rosyjskie i polskie początku XXI wieku oraz informacje przekładowe. Uwzględnia najnowsze rozwiązania leksykografii dwujęzycznej. Rejestruje słownictwo oficjalne i potoczne.
Książka omawia liczb rzeczywistych, teorię granic, funkcje jednej i wielu zmiennych oraz rachunek różniczkowy i jego zastosowanie. Przeznaczona dla studentów pierwszych lat matematyki.
Autor: Grigorij M. Fichtenholz
Podstawowa wiedza o marketingu. Syntetyczne omówienie działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumentów i strategii marketingowych.
Słownik zawiera 30 000 terminów i uzualnych połączeń terminologicznych. Posiada rozbudowane hasła dotyczące bankowości i finansów, marketingu i zarządzania, reklamy, giełdy, podatków i transportu.
Autor: Ludwika Jochym-Kuszlikowa, Elżbieta Kossakowska
Polityka Prywatności