Serwis Księgarnia

Biologiczne przetwarzanie odpadów

Kategoria: Biologia
Cena (PLN): 53.90
Rok wydania: 2008 (copyright 2007)
ISBN: 978-83-01-15166-9
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Kompleksowy podręcznik dotyczący biologicznych procesów i metod przetwarzania odpadów organicznych. Omawia zagadnienia kompostowania i fermentacji oraz technologie realizowane w praktyce.
Autor: Andrzej Jędrczak


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
Przewodnik, który powstał z pasji podróżowania. Autor oprowadza po popularnych szlakach i miejscach mniej uczęszczanych. Prezentuje 25 atrakcji, których nie można przegapić.
Świetny podręcznik historycznej wiedzy o języku polskim. Tekst wzbogacony ćwiczeniami pomagającymi zrozumieć przedstawiony materiał i uporządkować wiedzę. Dla studentów i wykładowców.
Autor: Stanisław Rospond
Książka noblisty i byłego szefa doradców ekonomicznych prezydenta Billa Clintona. Analiza gospodarki amerykańskiej, polityki gospodarczej i międzynarodowej prowadzonej w latach 90-tych przez rząd USA.
Autor: Joseph E. Stiglitz
Słownik zawiera 600 haseł, definicje związków frazeologicznych, przykłady użycia różnych związków wyrazowych zaczerpnięte z prasy i literatury.
Książka omawia podstawowe zagadnienia z dziedziny geologii, zwłaszcza dynamicznej, historycznej (z elementami paleontologii) i kartografii geologicznej.
Autor: Piotr Czubla, Włodzimierz Mizerski, Ewa Świerczewska-Gładysz
Nowatorska książka o katastrofach przyrodniczych w Polsce i na świecie. Opowiada o trzęsieniach ziemi, erupcjach wulkanicznych, falach Tsunami, sztormach, huraganach, tornadach i cyklonach.
Autor: Marek Graniczny, Włodzimierz Mizerski
Książka przedstawia specyficzną odmianę tłumaczenia ustnego, zwaną tłumaczeniem środowiskowym, które odbywa się między uczestnikami o nierównym statusie.
Autor: Małgorzata Tryuk
Książka zawiera rozwiązania problemów i zadań z chemii organicznej. Przystępnie i wyczerpująco je omawia oraz ilustruje licznymi rysunkami i schematami.
Autor: Robert T. Morrison, Robert N. Boyd
Metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Zagadnienia teoretyczne bogato ilustrowane przykładami z polskiej praktyki gospodarczej.
Polityka Prywatności