Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania. Ukazuje interdyscyplinarność marketingu. Napisany z myślą o polskich studentach.
Autor: Eugeniusz Michalski
Świetna lekcja profesjonalnego słownictwa biznesowego związanego z najważniejszymi obszarami zarządzania przedsiębiorstwem.
Wprowadzenie w krąg pojęć spotykanych w analizie politycznej. Wyjaśnia ich znaczenie i pokazuje zastosowania.
Autor: Andrew Heywood
Podręcznik omawia zasady systemu ubezpieczenia społecznego, różnorodność jego modeli funkcjonujących w Europie i na świecie, metody i koszty jego finansowania oraz funkcje gospodarcze, jakie spełnia.
Autor: Wojciech Muszalski
Aktualny podręcznik przedstawiający spójny pogląd na pedagogikę społeczną jako dyscyplinę akademicką oraz orientację działania. Omawia kategorie pojęciowe oraz konteksty metodologiczne dyscypliny.
Autor: Ewa Marynowicz-Hetka
Ćwiczenia z gramatyki praktycznej języka rosyjskiego dla studentów zaawansowanych. Materiał gramatyczny opatrzono przejrzystymi komentarzami. Wprowadznono język potoczny, publicystykę, prozę i poezję.
Autor: Albina Gołubiewa, Natalia Kowalska
Książka jest połączeniem nowoczesnego podręcznika problemowego i wielowątkowego opracowania naukowego na temat podstaw zarządzania zakładem opieki zdrowotnej.
Książka poświęcona jest serwerowi bazy danych Microsoft SQL Server 2005. Ukazuje pełnię możliwości tego serwera, dostarcza przykładów pomocnych w codziennej pracy.
Autor: Marcin Zawadzki
Pasjonująca popularnonaukowa opowieść o zmianach, jakie dokonały się na świecie za sprawą najazdów barbarzyńców. Wydarzenia obejmują czasy od upadku Rzymu po odwrót Mongołów z Europy Środkowej.
Autor: Thomas J. Craughwell