Kompleksowy wykład na temat konkurencyjności w skali makro, mezo i mikro. Znakomita lektura dla praktyków poszukujących wiedzy i inspiracji, jak zapewnić firmom przewagę na konkurencyjnym rynku.
Podręcznik stanowi drugą część wykładu na temat przedsiębiorstwa usługowego, poświęconą procesowi zarządzania. Kierowany jest do studentów, wykładowców i doktorantów uczelni wyższych.
Książka zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Przedstawia podstawy teoretyczne i przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce.
Autor: Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako
Kompendium wiedzy o małych strukturach społecznych prezentuje oryginalną teorię mikrosocjologii strukturalnej. Pokonuje bariery czasowe i ograniczenia w obrębie dyscypliny.
Autor: Jacek Szmatka
Wybitni znawcy problemu, prezentują mechanizmy i sposoby przeciwdziałania zjawisku wypalenia zawodowego.
Autor: Helena Sęk
Książka omawia badania etnometodologiczne – jeden z najbardziej radykalnych i kontrowersyjnych nurtów socjologii jakościowej. Opisuje wiedzę potoczną czyli zwykłe czynności i zachowania.
Autor: Harold Garfinkel
Klasyczna synteza średniowiecznych dziejów monarchii francuskiej. Pokazuje społeczeństwo, wzajemne relacje władcy i poddanych, budowę stosunków lennych. Napisana przez nie-Francuzów dla nie-Francuzów.
Autor: Elizabeth M. Hallam, Judith Everard
Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej! Przedstawia aktualny stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne.
Autor: Tomasz Goban-Klas
Podręcznik mistrza wiedzy o zarządzaniu organizacją! Omawia najnowsze tendencje w zarządzaniu, techniki informacyjne, rolę jakości i etycznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa.
Autor: Ricky W. Griffin