Serwis Księgarnia

Zarządzanie marką w segmencie B2B

Cena (PLN): 62.90
Rok wydania: 2008
ISBN: 978-83-01-15238-3
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu poświęcona problematyce zarządzania marką w przemysłowym segmencie B2B. Teoria poparta jest przykładami rzeczywistych kampanii produktowych.
Autor: Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
Jeden z najsłynniejszych dialogów Platońskich poświęcony określeniu pojęcia cnoty. Przynosi informacje o poglądach sofistów, krytykę ich podejścia do filozofii, literatury oraz postawy wobec życia.
Autor: Platon
Podręcznik łączący wykład współczesnej ekonometrii z tematyką badań operacyjnych, makromodelowania i przepływów międzygałęziowych.
Kompendium wiedzy o małych strukturach społecznych prezentuje oryginalną teorię mikrosocjologii strukturalnej. Pokonuje bariery czasowe i ograniczenia w obrębie dyscypliny.
Autor: Jacek Szmatka
Podręcznik do nauki gry w tenisa z 30-minutowym instruktażowym filmem DVD w polskiej wersji językowej. Zawiera wskazówki i fotografie jak doskonalić swoje umiejętności.
Autor: Rolf Flichtbeil
Praktyczny ilustrowany przewodnik po Dublinie. Opisuje najciekawsze oraz mniej znane, lecz interesujące miejsca, a także warte obejrzenia atrakcje. Zawiera plan miasta i szybkiej kolei miejskiej.
Autor: Hilary Weston, Jackie Staddon
Wyjątkowo piękna encyklopedia opracowana przez zespół PWN zawiera 80 000 zwięzłych haseł, 600 obszernych haseł przeglądowych, 180 tabel, 400 map oraz kolorowe ilustracje o dużym formacie.
Książka omawia zaburzenia organizacji funkcji w korze mózgowej zwane afazją, problematykę zjawisk afatycznych, struktury procesu terapeutycznego oraz metody rehabilitacyjne.
Autor: Maria Pąchalska
Antologia tekstów poświęconych etycznym aspektom agresji i przemocy stosowanej przez państwo. Obejmuje teksty najwybitniejszych naukowców z dziedziny etyki praktycznej i filozofii politycznej.
Moduł piąty ECDL obejmuje: zasady tworzenia komputerowej bazy danych, edycję, porządkowanie i filtrowanie danych, tworzenie tabel i relacji między nimi oraz projektowanie kwerend.
Autor: Mirosława Kopertowska-Tomczak
Polityka Prywatności