Serwis Księgarnia

Rachunek różniczkowy i całkowy. T. 1

Kategoria: Matematyka
Cena (PLN): 48.90
Rok wydania: 2007
ISBN: 978-83-01-15351-9
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Książka omawia liczb rzeczywistych, teorię granic, funkcje jednej i wielu zmiennych oraz rachunek różniczkowy i jego zastosowanie. Przeznaczona dla studentów pierwszych lat matematyki.
Autor: Grigorij M. Fichtenholz


ostatnia zmiana: 2009-11-17
Komentarze
Książka prezentuje zasady pracy z arkuszem kalkulacyjnym. Przedstawia sposoby wykonywania tabel z obliczeniami i generowania na ich podstawie wykresów. Przytowuje do egzaminu na ECUK.
Autor: Mirosława Kopertowska
Nowe wydanie oficjalnego podręcznika Akademii Sieci Cisco przeznaczonego na pierwszy semestr kursu CCNA v3.1.1. Obejmuje wszystkie tematy szkolenia uzupełnione o dodatkowe przykłady.
Autor: Wendell Odom, Tom Knott
Jedna z kluczowych publikacji z zakresu psychologii dziecka. Próba odpowiedzi na pytanie: jak dziecko oddziela świat zewnętrzny od subiektywnego wewnętrznego.
Autor: Jean Piaget
Książka wprowadza w zagadnienie kompozycji graficznej, na przykładzie różnych form wydawniczych i użytkowych. Opowiada o charakterystycznych cechach layoutu i najważniejszych jego elementach.
Autor: Gavin Ambrose, Paul Harris
Podręcznik stanowi drugą część wykładu na temat przedsiębiorstwa usługowego, poświęconą procesowi zarządzania. Kierowany jest do studentów, wykładowców i doktorantów uczelni wyższych.
Podstawowy podręcznik do nauczania fonetyki języka niemieckiego. Należy do kanonu lektur na studiach germanistycznych.
Autor: Norbert Morciniec, Stanisław Prędota
Systematyczny wykład problematyki i metod antropologii społecznej i kulturowej. Analiza dyscypliny oraz prezentacja wiedzy empirycznej dotyczącej społeczeństwa pierwotnego.
Autor: Ewa Nowicka
Pierwsza książka w nowej serii KRÓTKO I NA TEMAT, a zarazem pierwsza w Polsce publikacja w tak wyczerpujący sposób przedstawiająca najważniejsze zagadnienia dotyczące adresów internetowych.
Autor: Maciej Dutko
Ogólne spojrzenie na psychologię od jej początków do współczesnych kierunków, najważniejsze i sporne zagadnienia współczesnej psychologii, problemy etyczne w badaniach i zastosowanie badań w reklamie.
Autor: Alison Wadeley, Ann Birch, Tony Malim
Polityka Prywatności