Serwis Księgarnia

Podstawy zarządzania organizacjami

Cena (PLN): 66.90
Rok wydania: 2008 (copyright 2006)
ISBN: 978-83-01-14944-4
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Podręcznik mistrza wiedzy o zarządzaniu organizacją! Omawia najnowsze tendencje w zarządzaniu, techniki informacyjne, rolę jakości i etycznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa.
Autor: Ricky W. Griffin


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
Książka omawia podstawy metodyczne analiz sporządzonych w przedsiębiorstwie. Prezentuje podstawowe zagadnienia finansowe oraz ocenę kondycji przedsiębiorstwa.
Autor: Maria Sierpińska, Tomasz Jachna
Nowoczesny poradnik encyklopedyczny podstawowej wiedzy chemicznej obejmujący wszystkie najważniejsze działy chemii: chemię ogólną, fizyczną, organiczną oraz nieorganiczną. Liczne przykłady.
Autor: K.-H. Lautenschläger, W. Schröter, A. Wanninger
Zawiera 30 000 haseł, znaczeń, zwrotów i przykładów użycia. Podaje wymowę oraz pisownię brytyjską i amerykańską. Uwzględnia czasowniki złożone. Zawiera dodatek gramatyczny. Idealny do szkoły.
Autor: Katarzyna Billip, Grażyna Lasota, Bogna Piotrowska, Agnieszka Płudowska, Katarzyna Zawadzka
Podręcznik przedstawia najważniejsze utwory, pisarzy i wydarzenia kulturalne trudnego czasu transformacji ustrojowej w Polsce po 1975 roku.
Autor: Anna Nasiłowska
Sprawdzony w praktyce podręcznik obejmujący przestrzenie liniowe i ich podzbiory, przestrzenie unormowane i ich własności topologiczne, przestrzenie unitarne i sprzężone oraz operatory liniowe.
Autor: Stanisław Prus, Adam Stachura
Całokształt dorobku kulturowego krajów Wielkiej Brytanii w chronologicznym porządku. Na równych prawach prezentuje kulturę Anglii, Walii, Szkocji i Kornwalii. Problematyka doprowadzona do roku 2002.
Autor: Wojciech Lipoński
Książka stanowi pomoc w przygotowaniu do egzaminu na certyfikat CCNA. Posiada część informacyjną i praktyczną.
Autor: Wiesław Alex Kaczmarek
Najważniejsze filozoficzne dzieło Macha. Eksperymenty i obserwacje z dziedziny fizyki, fizjologii czy psychologii obudowują teoretyczną koncepcję autora zaskakującymi szczegółami praktycznymi.
Autor: Ernst Mach
Kurs wprowadza tematykę marketingową, w tym zagadnienia promocji i reklamy, zarządzania marką i zdobywania i utrzymywania klientów.
Polityka Prywatności