Serwis Księgarnia

Podstawy ekonomii. Ćwiczenia i zadania

Kategoria: Teoria ekonomii
Cena (PLN): 39.90
Rok wydania: 2008 (copyright 2006)
ISBN: 978-83-01-15337-3
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Podręcznik do wykorzystania na zajęciach typu proseminaryjnego i samodzielnej pracy w domu. Zawiera zbiór problemów, testów i zadań, który umożliwia pogłębienie i utrwalenie wiedzy teoretycznej.


data ostatniej modyfikacji: 2009-11-17 19:39:24
Komentarze
Podstawowe zagadnienia dotyczące nadwagi i otyłości. Opisy interwencji psychologicznych służących leczeniu i prewencji otyłości oraz ocena ich efektywności.
Autor: Aleksandra Łuszczyńska
Książka zawiera najbardziej reprezentatywne teksty wybitnych teoretyków i praktyków z zakresu zastosowań psychologii pozytywnej. Pokazuje znaczenie psychologii w wyjaśnianiu ludzkich zachowań i losów.
Książka omawia podstawy metodyczne analiz sporządzonych w przedsiębiorstwie. Prezentuje podstawowe zagadnienia finansowe oraz ocenę kondycji przedsiębiorstwa.
Autor: Maria Sierpińska, Tomasz Jachna
Jedno z najlepszych opracowań na temat Formuły 1 dostępnych na rynku światowym. Prezentuje historię F1, charakterystykę zespołów, kierowców, torów oraz modeli samochodów biorących udział w wyścigach.
Autor: Bruce Jones
Książka zawiera przykłady oparte na prawdziwych wdrożeniach modelu ABC. Omawia najbardziej kosztowne działania, uczy poznawać nierentowne obszary i analizować przyczyny takiego stanu rzeczy.
Autor: Robert S. Kaplan, Steven R. Anderson
Książka wznowiona po 30 latach w 200 rocznicę śmierci Immanuela Kanta! Zawiera poglądy etyczne, jakie Kant wyznawał w tzw. krytycystycznym okresie swej twórczości i którym zawdzięcza swą sławę.
Autor: Immanuel Kant
Największy i najnowszy słownik etymologiczny polszczyzny od A do Z. Napisany przystępnie, bogaty w informacje kulturowe.
Autor: Krystyna Długosz-Kurczabowa
Książka omawia elektroniczną formę działania biznesu, mającą zastosowanie w handlu międzynarodowym. Stanowi próbę monograficznego przedstawienia kluczowych zagadnień z perspektywy menedżerskiej.
Autor: Marian Niedźwiedziński
Podręcznik wprowadza w podstawowe pojęcia związane ze środkami przekazu, komunikacją społeczną i społeczeństwem informacyjnym. Wskazuje zadania mediów w edukacji i funkcje badawcze pedagogiki mediów.
 
Polityka Prywatności