Serwis Księgarnia

Logo. Przewodnik dla projektantów

Kategoria: Projektowanie
Cena (PLN): 90.00
Rok wydania: 2008
ISBN: 978-83-01-15363-2
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Źródło inspiracji dla projektantów. Przewodnik-informator po istniejących logo: nowe, najbardziej znane i używane na świecie znaki identyfikacji wizualnej, jak i te klasyczne, funkcjonujące od lat.
Autor: Michael Evamy


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
Ćwiczenia z gramatyki praktycznej języka rosyjskiego dla studentów zaawansowanych. Materiał gramatyczny opatrzono przejrzystymi komentarzami. Wprowadznono język potoczny, publicystykę, prozę i poezję.
Autor: Albina Gołubiewa, Natalia Kowalska
Nowoczesne ujęcie historii sztuki prezentujące jej rozwój na poszczególnych kontynentach od czasów prehistorycznych do współczesności! Zachwyca staranną kartografią i niezwykłymi ilustracjami.
Opis architektury, malarstwa, rzeźby i rzemiosła artystycznego tworzonego na terenach polskich od początków państwowości do śmierci Zygmunta Augusta.
Autor: Tadeusz Chrzanowski
Przełomowy manifest argumentujący za przeformułowaniem tradycyjnego pola socjologii jako dyscypliny naukowej: od socjologii jako nauki o społeczeństwie do socjologii mobilności.
Autor: John Urry
Zbiór tekstów światowej sławy neuropsychologów prezentujących badania nad mózgową organizacją wybranych funkcji m.in. inteligencji, pamięci, uwagi, funkcji wykonawczych, osobowości i emocji.
Książka przedstawia teoretyczne podstawy dyscypliny – rys historyczny oraz wyniki współczesnych badań.
Książka wprowadza w zagadnienia graficznego programowania mikroprocesorów ST62 przy użyciu pakietu programowego ST6-Realizer. Publikacja przeznaczona jest dla początkujących elektroników.
Autor: Krzysztof Górski
Tematem książki są równania, których rozwiązań poszukuje się w zbiorze liczb całkowitych. Rozwiązane całościowo problemy autor zaopatrzył w informacje historyczne dotyczące szukania tych rozwiązań
Autor: Wacław Sierpiński
Pierwsza synteza wiedzy teoretycznej i praktycznej na temat sposobów rozgrywania konkurencji i walki za pośrednictwem deprecjonowania statusu i dorobku rywali zamiast prezentowania własnych walorów.
Autor: Mirosław Karwat
Polityka Prywatności