Serwis Księgarnia

Projektowanie dla nowych mediów

Kategoria: Projektowanie
Cena (PLN): 39.90
Rok wydania: 2008
ISBN: 978-83-01-15355-7
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Książka prezentuje najnowocześniejsze technologie i narzędzia – nowe media – oferowane grafikom i projektantom przez dynamicznie rozwijający się przemysł komputerowy.
Autor: Tricia Austin, Richard Doust


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
Oficjalny podręcznik kursu w ramach programu CCNA Exploration Akademii sieci Cisco w wersji 4. Omawia technologie WAN i usługi sieciowe wymagane w sieciach przedsiębiorstw.
Autor: Bob Vachon, Rick Graziani
Hit wydawniczy wiosny 2004! Autor, laureat Nagrody Nobla, przedstawia "blaski i cienie" procesu globalizacji. Omawia błędy rządowe, zaistniałe sytuacje kryzysowe i przedstawia propozycje reform.
Autor: Joseph E. Stiglitz
Podręcznik omawia reakcje analityczne w roztworach, techniki rozdzielania, spektrometryczne i łączone, metody termiczne, czujniki, automatyzację i komputeryzację.
Autor: D. Kealey, P.J. Haines
Praktyczny, bogato ilustrowany przewodnik po Barcelonie. Opisuje najciekawsze oraz mniej znane, lecz interesujące miejsca, a także warte obejrzenia atrakcje. Zawiera plan miasta i metra.
Autor: Teresa Fisher
Oryginalna synteza zagadnień podejmowanych przez socjologów kultury, próba wytyczenia granic tej subdyscypliny, swoisty pomost między polską tradycją myśli socjologicznej a światową humanistyką.
Autor: Antonina Kłoskowska
Praktyczny, bogato ilustrowany przewodnik po Londynie. Opisuje najciekawsze oraz mniej znane, lecz interesujące miejsca, a także warte obejrzenia atrakcje. Zawiera plan miasta i metra.
Autor: Paul Murphy
Publikacja prezentuje polskie źródła dotyczące organizacji i funkcjonowania administracji. Układ chronologiczno-rzeczowy zapewnia całościową analizę różnych elementów danego aktu normatywnego.
Autor: Arkadiusz Bereza, Grzegorz Smyk, Wiesław P. Tekely, Andrzej Wrzyszcz
Nowoczesny podręcznik akademicki do nauk o komunikowaniu. Obejmuje problematykę związaną z porozumiewaniem społecznym, politycznym i publicznym.
Autor: Bogusława Dobek-Ostrowska
Kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług omawianych w aspektach: teoretycznym, terminologicznym, marketingowym, finansowym oraz ich pozycji w gospodarce światowej i polskiej.
Polityka Prywatności