Serwis Księgarnia

Empatia

Kategoria: Psychologia
Cena (PLN): 35.90
Rok wydania: 2008
ISBN: 978-83-01-15571-1
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Praca przeglądowa dotycząca neurologicznego podłoża empatii tj. neuronów lustrzanych. Omawia fenomen rezonansu w życiu codziennym; wyjaśnia zjawisko "odczytywania myśli", intencji i współodczuwania.
Autor: Joachim Bauer


ostatnia aktualizacja: 2010-08-10
Komentarze
Metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Zagadnienia teoretyczne bogato ilustrowane przykładami z polskiej praktyki gospodarczej.
Książka zawiera tradycyjny, systematyczny wykład elektrodynamiki klasycznej na poziomie akademickim. Opisuje elektrostatykę, magnetostatykę oraz pola elektryczne i magnetyczne w materii.
Autor: David J. Griffiths
Znakomity podręcznik wybitnych wykładowców! Zaawansowane zagadnienia chemii fizycznej. Obszerny komentarz, liczne odniesienia do eksperymentów oraz opis najnowszych osiągnięć w tej dziedzinie.
Autor: Krzysztof Pigoń, Zdzisław Ruziewicz
Słownik zawiera 60000 wyrazów, wyrażeń i zwrotów połączonych relacją synonimii lub antonimii, opatrzonych kwalifikatorami. Pomaga wzbogacić słownictwo, urozmaicić styl, uniknąć niezręcznych powtórzeń.
Autor: Lidia Wiśniakowska (oprac.)
Specjalna metoda wizualna! Dla początkujących lub chcących sobie przypomnieć język francuski. Wystarczy 15 minut dziennie z tą książeczką, żeby nauczyć się mówić.
Autor: Caroline Lemoine
Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawia zjawisko marketingu politycznego na podstawie kampanii prezydenckich w USA i Polsce.
Autor: Marek Mazur
Słownik dla wszystkich, którzy posługują się językiem niemieckim i potrzebują informacji oraz porad dotyczących pisowni. Zawiera 125 000 haseł i 500 000 informacji z gramatyki i etymologii.
Słownik zawiera 22 000 haseł oraz 33 000 znaczeń, zwrotów i przykładów użycia. Rejestruje najczęściej używane słownictwo. Podaje deklinację i koniugację trudniejszych wyrazów.
Autor: Jan Wawrzyńczyk
Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!
Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot
Polityka Prywatności