Serwis Księgarnia

Business English – Marketing and Advertising

Cena (PLN): 19.90
Rok wydania: 2008
ISBN: 978-83-60199-49-7
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Kurs wprowadza tematykę marketingową, w tym zagadnienia promocji i reklamy, zarządzania marką i zdobywania i utrzymywania klientów.


ostatnia aktualizacja: 2010-08-10
Komentarze
Książka omawia funkcjonalność systemów informatycznych wspomagających zarządzanie (SIZ). Opisuje funkcje informatycznych systemów rachunkowości finansowej przeznaczonych dla małych i średnich firm.
Autor: Arkadiusz Januszewski
Historia kluczem do współczesności! Kompendium wiedzy o historii myśli ekonomicznej. Zaktualizowane wydanie podręcznika do obowiązkowego przedmiotu na wszystkich uczelniach ekonomicznych.
Autor: Harry Landreth, David C. Colander
Nowy, aktualny, praktyczny i bogato ilustrowany przewodnik po Amsterdamie niezastąpiony podczas wyjazdów weekendowych, podróży służbowych czy dłuższego pobytu.
Autor: Andrew Sanger
Jedno z najważniejszych na świecie opracowań w dziedzinie zarządzania! Dotyczy biegłości we właściwym odczytywaniu i rozumieniu sytuacji organizacji. Niezwykle mądra i pouczająca książka.
Autor: Gareth Morgan
Książka prezentuje eseje z lat 1985-1999, które łączą rozważania stricte pojęciowe z konkretnymi zagadnieniami natury moralnej i społecznej.
Autor: Alasdair Maclntyre
Opis bakterii od strony molekularnej. Przegląd aktualnych danych na temat budowy i ich funkcjonowania oraz wybrane zagadnienia na temat ich znaczenia. Książka bogato ilustrowana.
Książka przygotowuje do rozwiązania testów zorientowanych na sprawdzenie praktycznych umiejętności z dziedziny pracy z tekstem i jego przetwarzania. Poziom zaawansowany.
Autor: Mirosława Kopertowska, Witold Sikorski
Jedyna polska encyklopedia uniwersalna nowego stulecia! Kompletny obraz współczesnego świata i Polski, życia na Ziemi, dziejów cywilizacji i kultury. Zawiera 140 000 haseł, 15 000 ilustracji, 700 map.
Niezwykle popularny podręcznik analizy matematycznej. Tom poświęcony został całkom krzywoliniowym, podwójnym, potrójnym i wielokrotnym, całkom powierzchniowym oraz szeregom Fouriera.
Autor: Grigorij M. Fichtenholz
Polityka Prywatności