Serwis Księgarnia

Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych

Kategoria: Komunikowanie
Cena (PLN): 39.90
Rok wydania: 2008
ISBN: 978-83-01-15637-4
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Książka prezentuje amerykański system medialny. Ukazuje praktykę i ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników. Analizuje zawartość oraz wpływ najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych.
Autor: Tomasz Płudowski


data ostatniej modyfikacji: 2009-11-17 19:29:35
Komentarze
Wyjątkowa książka przybliżająca sylwetki 150 najbardziej znanych świętych i błogosławionych: apostołów, założycieli zakonów, wybitnych myślicieli, reformatorów i mistyków. Dzieło bogato ilustrowane.
Słownik opracowany przez renomowanego włoskiego wydawcę dla wszystkich, którzy chcą skutecznie uczyć się języka włoskiego i sprawnie posługiwać się nim w mowie i piśmie. Jest aktualny i praktyczny.
Autor: Nicola Zingarelli
Przewodnik, który powstał z pasji podróżowania. Autor oprowadza po popularnych szlakach i miejscach mniej uczęszczanych. Prezentuje 25 atrakcji, których nie można przegapić.
Książka omawia centralny punkt systemu filozofii prawa stworzonego przez Gustava Radbrucha – prawo oparte na triadzie wartości – sprawiedliwości, celowości i praworządności.
Autor: Gustav Radbruch
Książka zawiera kluczowe zagadnienia na temat projektowania produktu – od poszukiwania i źródeł pomysłów, poprzez analizę ludzkich potrzeb i tendencji rynkowych aż po dopracowanie koncepcji.
Autor: Richard Morris
Słownik zawiera 300 000 polskich znaczeń, typowych połączeń wyrazowych, fraz i idiomów zaczerpniętych ze wszystkich odmian języka. Prezentuje przejrzystą budowę haseł i czytelne wyróżnienia.
Nowoczesny podręcznik chemii białek i peptydów cenionego i uznanego badacza w tej dziedzinie.
Autor: Shawn Doonan
Wszystkie użyteczne technologie w jednym tomie! Stanowi źródło przy pisaniu programów wykorzystujących technologie bezpieczeństwa.
Autor: Libor Dostálek
Książka zawiera kompleksową wiedzę dotyczącą ekonomiki turystyki: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcje turystyki, rynek usług turystycznych, popyt i podaż w turystyce, politykę turystyczną.
 
Polityka Prywatności