Skuteczna i szybka nauka języka angielskiego. Program komputerowy SuperMemo UX pozwala opanować cały materiał rozmówek w ciągu jednego miesiąca dzięki genialnej metodzie optymalizacji powtórek.
Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Prezentuje autentyczne przykłady działań i zachowań specjalistów PR.
Próba pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówienie podstawowych elementów procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz form i instrumentów przekazu.
Autor: Jan W. Wiktor
Znakomite wprowadzenie w najważniejsze zagadnienia historii myśli psychologicznej. Prezentacja głównych nurtów i sylwetek znaczących osób oraz ich osiągnięć naukowych.
Autor: Ludy T. Benjamin
Książka zawiera ponad 120 tzw. haseł problemowych "Wielkiego słownika poprawnej polszczyzny PWN". Jako praktyczne i poręczne kompendium przyda się nie tylko studentom, ale też redaktorom.
Autor: Hanna Jadacka, Andrzej Markowski, Dorota Zdunkiewicz-Jedynak
Podręcznik omawia współczesne wdrożenia GIS. Popularyzuje wiedzę o systemach informacji przestrzennej w geodezji, nawigacji, marketingu, ochronie środowiska i administracji publicznej.
Autor: Dariusz Gotlib, Adam Iwaniak, Robert Olszewski
Książka omawia ustroje szkieletowe i ścianowe – monolityczne i prefabrykowane. Przedstawia zasady i sposoby konstruowania i obliczania tego rodzaju ustrojów. Posiada płytę CD-ROM.
Autor: Włodzimierz Starosolski
Książka dla profesjonalistów i studentów z tematyki public relations. Kompleksowe omówienie zagadnień związanych z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami.
Autor: Wojciech Jabłoński
Podstawowy podręcznik z zakresu pedagogiki specjalnej przybliżający najważniejsze i aktualne zagadnienia tej dyscypliny w Polsce i na świecie.
Autor: Deborah Deutsch Smith