Serwis Księgarnia

Zrozumieć zarządzanie

Cena (PLN): 35.90
Rok wydania: 2008
ISBN: 978-83-01-15662-6
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Książka prezentuje skondensowaną, podstawową wiedzę na temat zarządzania. Definiuje stosowane w nim pojęcia oraz opisuje i wyjaśnia zjawiska składające się na ten trudny, złożony proces.
Autor: Edward Kirejczyk


data ostatniej modyfikacji: 2009-11-17 19:41:45
Komentarze
Jedyna polska encyklopedia uniwersalna nowego stulecia! Kompletny obraz współczesnego świata i Polski, życia na Ziemi, dziejów cywilizacji i kultury. Zawiera 140 000 haseł, 15 000 ilustracji, 700 map.
Jedyna polska encyklopedia uniwersalna nowego stulecia! Kompletny obraz współczesnego świata i Polski, życia na Ziemi, dziejów cywilizacji i kultury. Zawiera 140 000 haseł, 15 000 ilustracji, 700 map.
Książka przedstawia nowe podejście do języka Python, polegające na wykorzystaniu narzędzi wizualnych i bibliotek oferowanych przez pakiet Visual Studio oraz Microsoft .NET Framework.
Autor: Marian Mysior
Nowe wydanie oficjalnego podręcznika Akademii Sieci Cisco przeznaczonego na trzeci semestr kursu CCNA v3.1.1. Obejmuje wszystkie tematy szkolenia uzupełnione o dodatkowe przykłady.
Autor: Wayne Lewis
Kompleksowe przedstawienie zastosowania metod wielowymiarowej analizy porównawczej w inwestycjach giełdowych. Rozważania zilustrowano przykładami z polskiego rynku kapitałowego.
Autor: Małgorzata Łuniewska, Waldemar Tarczyński
Światowy bestseller przetłumaczony na 14 języków! Konkretne pomysły dotyczące likwidacji skrajnego ubóstwa na świecie. Książka zaliczona przez tygodnik Polityka do 7 ważnych książek roku 2005.
Autor: Jeffrey Sachs
Kompendium wiedzy o geograficznych badaniach terenowych! Przedstawia metodykę szczegółowych badań fizycznogeograficznych prowadzonych w terenie oraz zastosowania metod teledetekcyjnych w geografii.
Tom 1 dzieła jest zbiorem pism z lat 1920–1939 z szeroko rozumianej logiki i metodologii nauk. Najwięcej miejsca zajmują prace związane z językiem i jego rolą w poznaniu i rozumieniu znaczeń.
Autor: Kazimierz Ajdukiewicz
Jeden z najlepszych podręczników psychologii społecznej. Omawia wpływ, jaki wywierają ludzie na poglądy i zachowania innych, m.in. środki masowego przekazu i propaganda, stereotypy i uprzedzenia.
Autor: Elliot Aronson
 
Polityka Prywatności