Serwis Księgarnia

Słownik rosyjsko-polski. Biznes i gospodarka

Kategoria: Obcojęzyczne
Cena (PLN): 70.00
Rok wydania: 2009
ISBN: 978-83-01-15196-6
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Słownik zawiera 30 000 terminów i uzualnych połączeń terminologicznych. Posiada rozbudowane hasła dotyczące bankowości i finansów, marketingu i zarządzania, reklamy, giełdy, podatków i transportu.
Autor: Ludwika Jochym-Kuszlikowa, Elżbieta Kossakowska


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
Hit wydawniczy wiosny 2004! Autor, laureat Nagrody Nobla, przedstawia "blaski i cienie" procesu globalizacji. Omawia błędy rządowe, zaistniałe sytuacje kryzysowe i przedstawia propozycje reform.
Autor: Joseph E. Stiglitz
Pierwszy podręcznik z zakresu teorii diagnozy edukacyjnej. Prezentuje koncepcję diagnostyki jako nauki o rozpoznawaniu warunków, przebiegu i wynikach uczenia się. Zawiera ćwiczenia.
Podręcznik prezentuje problematykę empirycznych teorii politycznych w perspektywie metodologicznej. Omawia wartość poznawczą i użyteczność teorii politycznych oraz ich kontekst aksjologiczny.
Autor: Barbara Krauz-Mozer
Kompendium wiedzy o polimerach. Omawia ich strukturę, właściwości, metody otrzymywania i zastosowania. Opisuje polimery ciekłokrystaliczne, konstrukcyjne, nieorganiczne i biopolimery.
Autor: Jan F. Rabek
Zbiór 9 prac, wydanych w latach 1924- 1944, dotyczących wojny i pokoju, wolności i zniewolenia, demokracji i totalitaryzmu, a także sytuacji politycznej i ideologicznej współczesnego autorowi świata.
Autor: Bronisław Malinowski
Podręcznik uniwersytecki dla wydziałów prawa. Świetny również w nauce samodzielnej. Omawia podstawy gramatyki łacińskiej. Zawiera antologię rzymskich tekstów prawniczych z objaśnieniami.
Autor: Jan Rezler
Pierwszy uporządkowany zbiór argumentów na rzecz wolnego rynku. Poglądy w nim zawarte stworzyły fundamenty liberalizmu gospodarczego i są ważnym punktem odniesienia współczesnych teorii ekonomicznych.
Autor: Adam Smith
Kompleksowy wykład na temat konkurencyjności w skali makro, mezo i mikro. Znakomita lektura dla praktyków poszukujących wiedzy i inspiracji, jak zapewnić firmom przewagę na konkurencyjnym rynku.
Książka zawiera wymowę hiszpańską oraz definicje pojęć niezbędnych przy opisie fonetyki. Przy opisie głosek szczególnie trudnych w wymowie zamieszczono rysunki będące uproszczonymi rentgenogramami.
Autor: Wiaczesław Nowikow
Polityka Prywatności