Serwis Księgarnia

Słownik polsko-rosyjski. Biznes i gospodarka

Kategoria: Obcojęzyczne
Cena (PLN): 70.00
Rok wydania: 2009
ISBN: 978-83-01-15197-3
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Słownik zawiera 30 000 terminów i uzualnych połączeń terminologicznych. Posiada rozbudowane hasła dotyczące bankowości i finansów, marketingu i zarządzania, reklamy, giełdy, podatków i transportu.
Autor: Ludwika Jochym-Kuszlikowa, Elżbieta Kossakowska


ostatnia zmiana: 2009-11-17
Komentarze
Książka w atrakcyjny i przystępny sposób wprowadza w tematykę komunikowania się w sytuacjach terapeutycznych. Omawia podstawowe cechy relacji terapeuta–klient. Przedstawia przykładowe dialogi.
Autor: Herschel Knapp
Wybór z Dzieł wszystkich Arystotelesa. Zawiera rozprawy retoryczne: Retoryka, Retoryka dla Aleksandra i Poetyka.
Autor: Arystoteles
Książka przedstawia szeroką panoramę kultury latynoamerykańskiej, sięgającej korzeniami czasów prekolumbijskich i ukształtowanej w wyniku konkwisty i późniejszych wpływów kultury europejskiej.
Książka prezentuje podstawową terminologię angielską stosowaną w świecie biznesu. Zawiera typowe zwroty i wyrażenia przydatne w korespondencji handlowej, urzędowej, bankowości i finansach.
Autor: Roman Kozierkiewicz
Książka poświęcona wybitnym twórcom i ich dziełom powstałym na ziemiach polskich od średniowiecza po czasy współczesne. Zawiera też informacje dotyczące kierunków artystycznych i technik malarskich.
Książka omawia podstawy metodyczne analiz sporządzonych w przedsiębiorstwie. Prezentuje podstawowe zagadnienia finansowe oraz ocenę kondycji przedsiębiorstwa.
Autor: Maria Sierpińska, Tomasz Jachna
Książka wybitnych specjalistów w obszarze skutecznego komunikowania się! Przedstawia podstawowe zasady komunikacji, a także główne zagrożenia w różnych sytuacjach i sposoby przeciwstawiania się im.
Autor: Sherwyn P. Morreale, Brian H. Spitzberg, J. Kevin Barge
Świat zmienił się radykalnie w ciągu ostatnich kilku dekad i zmienia się nadal. Ważne jest, aby te zmiany przyniosły pożądane efekty. Autor wskazuje nową właściwą drogę, którą ludzie powinni podążyć.
Autor: Jeffrey Sachs
Książka kluczowa dla popularnej w latach sześćdziesiątych XX wieku teorii etykietowania. Autor dowodzi, że dewiacje są wytworem społeczeństwa.
Autor: Howard S. Becker
Polityka Prywatności