Serwis Księgarnia

Kompendium wiedzy o konkurencyjności

Cena (PLN): 35.90
Rok wydania: 2009
ISBN: 978-83-01-15914-6
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Książka przedstawia wielowątkową problematykę konkurencyjności w sposób syntetyczny, prostym i zwięzłym językiem. Wyszukiwanie informacji ułatwia alfabetyczny wykaz haseł i definicje na marginesach.


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
Książka opisuje dydaktyczny system mikroprocesorowy DSM-51, procesor 8051, język C i kompilator języka C firmy Keil. Zawiera przykłady ćwiczeń z programowania mikrokontrolera 8051 w języku C.
Autor: Robert Gazarkiewicz, Ryszard Kowalik
Jedno z najważniejszych źródeł do historii Polski średniowiecznej i jedno z najwybitniejszych dzieł średniowiecznej historiografii europejskiej. Dzieje Polski od legendarnych początków do 1480 roku.
Autor: Jan Długosz
Książka charakteryzuje środowisko przyrodnicze Polski i jego antropogeniczne przekształcenia. Omawia rzeźbę terenu, klimat, wody, glebę, florę i faunę oraz typologię krajobrazu naturalnego.
Książka przygotowuje do rozwiązania testów zorientowanych na sprawdzenie praktycznych umiejętności z dziedziny pracy z arkuszem kalkulacyjnym. Poziom zaawansowany.
Autor: Mirosława Kopertowska, Witold Sikorski
Książka należy do klasycznych dzieł z pogranicza ekonomii, socjologii i politologii. Nowatorskie podejście autora do idei demokracji czyni to dzieło interesującym również dla współczesnego czytelnika.
Autor: Joseph A. Schumpeter
Książka porusza zagadnienia dotyczące rozwoju nowych technologii komputerowych i teleinformatycznych oraz opisuje ich zastosowania w elektronicznej administracji, gospodarce i edukacji.
Fizyka statystyczna w ujęciu doświadczonego dydaktyka! Książka opisuje zagadnienia związane z termodynamiką, kinetyczną teorię gazów doskonałych, rozkładem kanonicznym, procesami stochastycznymi.
Autor: Kerson Huang
Książka pokazuje zależności między stosowanymi przez nauczyciela metodami - a zatem sposobem oddziaływania na ucznia - a przyswajaniem przez niego materiału językowego i utrwalaniem go w pamięci.
Autor: Maria Dakowska
Książka prezentuje podstawową terminologię angielską stosowaną w różnych sytuacjach w świecie marketingu. Autor omawia rodzaje i strategie marketingowe oraz cele i rodzaje reklamy.
Autor: Roman Kozierkiewicz
Polityka Prywatności