Serwis Księgarnia

ECDL. Arkusze kalkulacyjne. Moduł 4

Cena (PLN): 21.90
Rok wydania: 2009
ISBN: 978-83-01-15989-4
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Książka rekomendowana przez PTI jako materiał szkoleniowy. Oparta na sylabusie w wersji 5.0 wprowadzonej na przełomie lat 2008/2009. Omawia podstawowe aplikacje m.in. arkusze kalkulacyjne.
Autor: Mirosława Kopertowska-Tomczak


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
Książka prezentuje zarządzanie przez kulturę, uważane za najbardziej nowoczesną tendencję w zarządzaniu oraz za źródło sukcesów i przewagi konkurencyjnej poszczególnych przedsiębiostw.
Autor: Lidia Zbiegień-Maciąg
Praktyczne wprowadzenie w zagadnienia edytorskie: opracowanie założeń, przygotowanie tekstu, ustalenie odbiorcy i stylu, dostosowanie formy przekazu do celu oraz adiustacja i opracowanie merytoryczne.
Autor: Jo Billingham
Słownik zawiera 50 000 haseł, wśród nich bogaty wybór nazw własnych, skrótów i skrótowców; formy odmiany wyrazów; zasady pisowni i interpunkcji w opracowaniu prof. Edwarda Polańskiego.
Autor: Aleksandra Kubiak-Sokół, Elżbieta Sobol
Praca przedstawia współczesną społeczność polskich Żydów, na nowo odradzającą się od końca lat 70.
Autor: Katarzyna Paszko
Zaktualizowana wiedza na temat wspólnotowej polityki regionalnej i regionów w Unii Europejskiej. Historia i zasady polityki regionalnej, regionalizacja i status regionów w państwach członkowskich UE.
Autor: Irena Pietrzyk
Wprowadzenie w krąg pojęć spotykanych w analizie politycznej. Wyjaśnia ich znaczenie i pokazuje zastosowania.
Autor: Andrew Heywood
Zaktualizowane wydanie najpopularniejszego klucza do oznaczania roślin! Dychotomiczne klucze do oznaczania paprotników oraz nago- i okrytonasiennych. Kilkaset podgatunków, odmian i form.
Autor: Lucjan Rutkowski
Najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem aplikacji Windows Forms .NET. Zestaw 170 rysunków i wykresów oraz kilkudziesięciu tabel ułatwia wykonanie zadań i wyjaśnia problemy programistyczne.
Autor: Paweł Chłosta
Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu poświęcona problematyce zarządzania marką w przemysłowym segmencie B2B. Teoria poparta jest przykładami rzeczywistych kampanii produktowych.
Autor: Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch
Polityka Prywatności