Serwis Księgarnia

Die deutsche Rechtschreibung PWN-Wahrig

Cena (PLN): 107.00
Rok wydania: 2009
ISBN: 978-83-01-15976-4
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Słownik dla wszystkich, którzy posługują się językiem niemieckim i potrzebują informacji oraz porad dotyczących pisowni. Zawiera 125 000 haseł i 500 000 informacji z gramatyki i etymologii.


ostatnia aktualizacja: 2010-08-10
Komentarze
Słownik zawiera 10 000 haseł, sentencje i zwroty obcojęzyczne, wyczerpujące informacje o pochodzeniu wyrazów, przystępne i precyzyjne definicje oraz wskazówki dotyczące wymowy.
Autor: Lidia Wiśniakowska
Autorka przybliża zagadnienia związane ze zdolnością człowieka do wglądu w siebie oraz do uwzględniania w myśleniu i działaniu racji moralnych. Ułatwia rozumienie przesłanek własnych zachowań.
Autor: Maria Jarymowicz
Dwutomowa edycja ilustrowanego elementarza chemii dla studenta i licealisty. Autorzy wymagają od czytelnika podstawowej znajomości chemii, aparat matematyczny ograniczony do niezbędnego minimum.
Autor: Loretta Jones, Peter William Atkins
Encyklopedia zawiera artykuły o zakonach katolickich i prawosławnych uzupełnione bogatym zestawem haseł o strukturze, liturgii, życiu codziennym, artystycznym i naukowym w klasztorach.
Kompendium wiedzy dotyczącej teorii automatów, języków formalnych i obliczeń – uniwersalnych podstaw informatyki teoretycznej i lingwistyki matematycznej.
Autor: John E. Hopcroft, Rajeev Motwani, Jeffrey D. Ullman
Książka przedstawia zasady korzystania z usług oferowanych w sieciach komputerowych, a zwłaszcza w Internecie. Omawia komunikację poprzez sieć oraz transfer danych.
Autor: Adam Wojciechowski
Kurs do samodzielnej nauki języka francuskiego na poziomie zaawansowanym. Umożliwia swobodne rozumienie tekstów oraz płynne i spontaniczne wypowiedzi na dowolne tematy .
Autor: Jacek Pleciński
Jeżeli planujesz wakacje lub podróż służbową do pięknych i egzotycznych Chin, nie zapomnij zapoznać się z podstawowymi słowami i zwrotami chińskimi. Zestaw zawiera książkę i CD-ROM.
Książka prezentuje podstawową terminologię angielską stosowaną w różnych sytuacjach w świecie marketingu. Autor omawia rodzaje i strategie marketingowe oraz cele i rodzaje reklamy.
Autor: Roman Kozierkiewicz
Polityka Prywatności