Serwis Księgarnia

Historia. Encyklopedia szkolna PWN (wydanie II)

Cena (PLN): 70.00
Rok wydania: 2009
ISBN: 978-83-01-15893-4
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Encyklopedia przedmiotowa prezentuje historię polityczną, społeczną i gospodarczą, ze szczególnym uwzględnieniem dziejów Polski. Zawiera 6000 haseł, 1000 ilustracji, 100 map i tabele.


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
Książka w atrakcyjny i przystępny sposób wprowadza w tematykę komunikowania się w sytuacjach terapeutycznych. Omawia podstawowe cechy relacji terapeuta–klient. Przedstawia przykładowe dialogi.
Autor: Herschel Knapp
Praca omawia różne obszary kultury, podstawowe formy gospodarowania, stosunki społeczne i polityczne oraz relacje sąsiedzkie ludów zamieszkujących Polinezję i Nową Gwineę.
Autor: Bronisław Malinowski
Książka omawia budowę i działanie układów wchodzących w skład jednostki centralnej oraz architekturę komputera klasy PC. Wydanie gruntownie zmienione, dostosowane do nowej formy egzaminów.
Autor: Krzysztof Wojtuszkiewicz
Synteza historii administracji w Polsce od połowy XVIII wieku w porządku chronologicznym. Opis doktryny i prawa administracyjnego oraz struktur i zasad działania administracji na ziemiach polskich.
Autor: Wojciech Witkowski
Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania. Ukazuje interdyscyplinarność marketingu. Napisany z myślą o polskich studentach.
Autor: Eugeniusz Michalski
Zbiór zadań z podstawowego kursu funkcji analitycznych. Prezentuje niezbędne definicje i twierdzenia, a po nich zadania ze wskazówkami ułatwiającymi ich rozwiązanie.
Autor: Jan Krzyż
Dzieła, które odegrało ważną rolę w recepcji heglizmu i przyczyniło się do pogłębienia badań nad historią filozofii jako swoistą dyscypliną. Tom poświęcony myśli średniowiecznej i nowożytnej.
Autor: Georg Wilhelm Friedrich Hegel
Wszechstronna analiza aspektów równowagi bilansu płatniczego oraz wyniki badań empirycznych głównych determinant rachunków obrotów bieżących, finansowych i kapitałowych największych krajów Europy.
Książka dla profesjonalistów i studentów z tematyki public relations. Kompleksowe omówienie zagadnień związanych z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami.
Autor: Wojciech Jabłoński
Polityka Prywatności