Serwis Księgarnia

Jak pisać i redagować

Cena (PLN): 26.90
Rok wydania: 2009
ISBN: 978-83-01-16045-6
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Poradnik przedstawia zasady opracowania tekstów pod względem edytorsko-typograficznym. Omawia strukturę 55 gatunków tekstów użytkowych. Podaje wskazówki ułatwiające samodzielne komponowanie tekstów.
Autor: Anna Majewska-Tworek, Tomasz Piekot, Ewa Wolańska, Adam Wolański, Monika Zaśko-Zielińska


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
Dzieło Arystotelesa prezentuje traktat społeczno-polityczny. Przekład, słowo wstępne i komentarz – Ludwik Piotrowicz. Wstępem poprzedził Mikołaj Szymański.
Autor: Arystoteles
Nowoczesny podręcznik akademicki z dziedziny kultury języka. Prezentuje zagadnienia teoretyczne, konkretne rozstrzygnięcia poprawnościowe, liczne przykłady oraz objaśnienie form i konstrukcji.
Autor: Andrzej Markowski
Książka przedstawia wnikliwą analizę stosunków etnicznych jako typu stosunków społecznych oraz rozwój tej problematyki począwszy od dzieł klasyków socjologii, a skończywszy na pracach najnowszych.
Autor: Janusz Mucha
Wszystkie religie świata obiektywnie przedstawione przez autorów z najwybitniejszych ośrodków teologicznych Europy. Nagroda Nowych Książek 2003 dla redaktorów naukowych encyklopedii.
Tom 1 nowoczesnego podręcznika zoologii systematycznej autorstwa wybitnych polskich zoologów z krajowych i zagranicznych placówek naukowych. Wyczerpująco opisuje różnorodność świata zwierząt.
W pracy zaproponowano nowe teoretyczne ujęcie problemu polaryzacji ekonomicznej, rozumianej zwykle jako proces "zanikania klasy średniej". U podstaw tego ujęcia leży koncepcja miar k-polaryzacji.
Autor: Stanisław Maciej Kot
Książka analizuje społeczną i ekonomiczną dynamikę przemian związanych z rewolucją technologiczną, tworzy własną systematyczną teorię społeczeństwa informacyjnego, opisuje globalną gospodarkę.
Autor: Manuel Castells
Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawia zjawisko marketingu politycznego na podstawie kampanii prezydenckich w USA i Polsce.
Autor: Marek Mazur
Jeden z najlepszych podręczników psychologii społecznej. Omawia wpływ, jaki wywierają ludzie na poglądy i zachowania innych, m.in. środki masowego przekazu i propaganda, stereotypy i uprzedzenia.
Autor: Elliot Aronson
Polityka Prywatności