Serwis Księgarnia

Roczniki czyli kroniki sławnego Królestwa Polskiego. Księga X-XI: 1406-1412

Cena (PLN): 62.90
Rok wydania: 2009
ISBN: 978-83-01-16074-6
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Jedno z najważniejszych źródeł do historii Polski średniowiecznej i jedno z najwybitniejszych dzieł średniowiecznej historiografii europejskiej. Dzieje Polski od legendarnych początków do 1480 roku.
Autor: Jan Długosz


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
Błyskawiczna, fascynująca kariera duchowna i polityczna oraz twórczość Ignacego Krasickiego. Najnowsze od 20. lat opracowanie, przygotowane na 200-lecie rocznicy śmierci poety.
Autor: Zbigniew Goliński
Książka omawia liczb rzeczywistych, teorię granic, funkcje jednej i wielu zmiennych oraz rachunek różniczkowy i jego zastosowanie. Przeznaczona dla studentów pierwszych lat matematyki.
Autor: Grigorij M. Fichtenholz
Bestsellerowy poradnik na temat bezpieczeństwa komputerowego! Zawiera omówienie niszczycielskich metod hackingu oraz sposoby przyciwdziałania mu.
Autor: Stuart McClure, Joel Scambray, George Kurtz
Wprowadzenie w krąg zagadnień psychologii społecznej. Książka omawia podstawy dziedziny z elementami historii oraz wybrane możliwości zastosowań praktycznych.
Autor: Waldemar Domachowski
Najbardziej niezwykły podręcznik fizyki, jaki został kiedykolwiek napisany, wciągający czytelnika w odkrywanie prawidłowości rządzących przyrodą. Dla studentów fizyki i dziedzin pokrewnych.
Autor: Richard P. Feynman, Robert B. Leighton, Matthew Sands
Słownik zawiera 30 000 terminów i uzualnych połączeń terminologicznych. Posiada rozbudowane hasła dotyczące bankowości i finansów, marketingu i zarządzania, reklamy, giełdy, podatków i transportu.
Autor: Ludwika Jochym-Kuszlikowa, Elżbieta Kossakowska
Moduł piąty ECDL obejmuje: zasady tworzenia komputerowej bazy danych, edycję, porządkowanie i filtrowanie danych, tworzenie tabel i relacji między nimi oraz projektowanie kwerend.
Autor: Mirosława Kopertowska-Tomczak
Kurs wprowadza tematykę marketingową, w tym zagadnienia promocji i reklamy, zarządzania marką i zdobywania i utrzymywania klientów.
Wyjątkowo piękna encyklopedia opracowana przez zespół PWN: 80 000 zwięzłych haseł, 600 obszernych haseł przeglądowych, 180 tabel, 400 map oraz kolorowe ilustracje o dużym formacie.
Polityka Prywatności