Serwis Księgarnia

Roczniki czyli kroniki sławnego Królestwa Polskiego. Księga X-XI: 1406-1412

Cena (PLN): 62.90
Rok wydania: 2009
ISBN: 978-83-01-16074-6
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Jedno z najważniejszych źródeł do historii Polski średniowiecznej i jedno z najwybitniejszych dzieł średniowiecznej historiografii europejskiej. Dzieje Polski od legendarnych początków do 1480 roku.
Autor: Jan Długosz


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
Książka zawiera najbardziej reprezentatywne teksty wybitnych teoretyków i praktyków z zakresu zastosowań psychologii pozytywnej. Pokazuje znaczenie psychologii w wyjaśnianiu ludzkich zachowań i losów.
This book consists of works of the authors that are leading representatives on the international level in the domains concerning plasma techniques and carbon layers.
Kurs do samodzielnej nauki języka francuskiego na poziomie zaawansowanym. Umożliwia swobodne rozumienie tekstów oraz płynne i spontaniczne wypowiedzi na dowolne tematy .
Autor: Jacek Pleciński
Książka opisuje teoretyczne aspekty kapitału ludzkiego, jego organizacyjny wymiar, pomiar i sprawozdawczość, a także jego miejsce i rolę w sprawozdawczości kapitału intelektualnego organizacji.
Autor: Grzegorz Łukasiewicz
Podręcznik zawiera informacje o procesie decyzyjnym prowadzącym do zagospodarowania złóż kopalin i oferowania ich na rynku surowcowym. Przedstawia głównych eksporterów i konsumentów surowców.
Autor: Krzysztof Szamałek
Książka jest rozbudowanym zbiorem ćwiczeń, przeznaczonych do samodzielnego wykonania przez użytkownika dysponującego programem typu GIS.
Autor: Bartosz Czyżkowski
Wszechstronny obraz historii Polski w ujęciu chronologicznym od czasów najdawniejszych do współczesności autorstwa najwybitniejszych polskich historyków.
Autor: Henryk Samsonowicz, Andrzej Wyczański, Janusz Tazbir, Jacek Staszewski, Tomasz Kizwalter, Tomasz Nał
Książka przygotowuje do egzaminu ECDL CAD. Powstała w oparciu o sylabus ECDL CAD w wersji 1.5. Zawiera informacje na temat komputerowego wspomagania projektowania z wykorzystaniem programu AutoCAD.
Autor: Bohdan Lisowski, Urszula Łaptaś, Maciej Skaza
Kurs wprowadza tematykę marketingową, w tym zagadnienia promocji i reklamy, zarządzania marką i zdobywania i utrzymywania klientów.
Polityka Prywatności