Serwis Księgarnia

Roczniki czyli kroniki sławnego Królestwa Polskiego. Księga XII: 1445-1461

Cena (PLN): 62.90
Rok wydania: 2009
ISBN: 978-83-01-16077-7
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Jedno z najważniejszych źródeł do historii Polski średniowiecznej i jedno z najwybitniejszych dzieł średniowiecznej historiografii europejskiej. Dzieje Polski od legendarnych początków do 1480 roku.
Autor: Jan Długosz


data ostatniej modyfikacji: 2009-11-17 19:33:37
Komentarze
Książka prezentuje klasyczne już teksty, które przedstawiają najważniejsze aspekty zwrotu lingwistycznego w filozofii społecznej. Omawia też koncepcje skierowane ku analizie rzeczywistości społecznej.
Kluczowa koncepcja w psychologii społecznej! Autor opisuje podstawowe założenia koncepcji, własne eksperymenty, sytuacje implikujące istnienie dysonansu poznawczego oraz sposoby jego redukcji.
Autor: Leon Festinger
Zwięzłe przybliżenie reform szkolnictwa przeprowadzonych w XX wieku w Europie i USA. Pokazuje, jak zmieniały się koncepcje wychowania, zakres obowiązków ucznia, a także sama instytucja szkoły.
Autor: Czesław Kupisiewicz
Książka zawiera opis skryptu WordPress, porady na temat stworzenia własnego blogu oraz omówienie czynników wpływających na odpowiednie pozycjonowanie blogu w wyszukiwarce.
Autor: Paweł Lipiec, Łukasz Sosna
Wybitny filozof analityczny i logik przedstawia aktualny stan teorii poznania, omawia relację między teorią poznania a logiką oraz analizuje podstawowe pojęcie epistemologiczne – prawdę.
Autor: Jan Woleński
Książka poświęcona historii obyczajowości w świecie antycznym oraz szeroko rozumianej kulturze dnia powszedniego. Liczne cytaty z dzieł autorów starożytnych. 150 czarno-białych ilustracji.
Autor: Lidia Winniczuk
Nowoczesny podręcznik opisujący ustrój państwowy Polski, jej pozycję w międzynarodowej przestrzeni politycznej, społecznej i gospodarczej, a także zróżnicowania regionalnego procesu transformacji.
Podstawowa wiedza o marketingu. Syntetyczne omówienie działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumentów i strategii marketingowych.
Książka opisuje zjawiska najważniejsze dla procesu projektowania opakowań. Omawia jego kolejne etapy od badania rynku, poprzez powstanie koncepcji artystycznej, aż do technologii i produkcji.
Autor: Bill Stewart
 
Polityka Prywatności