Książka poświęcona wykorzystaniu mechanizmów rynkowych i reguł marketingowych w opiece zdrowotnej, w perspektywie przekształceń systemowych tego sektora w Polsce.
Autor: Iga Rudawska
Interdyscyplinarny podręcznik przedstawia patologie, stereotypy i uprzedzenia. Autorka odwołuje się do teorii socjologicznych i psychologicznych w wyjaśnianiu mechanizmów zachowań dewiacyjnych.
Autor: Irena Pospiszyl
Próba pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówienie podstawowych elementów procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz form i instrumentów przekazu.
Autor: Jan W. Wiktor
Praca przeglądowa dotycząca neurologicznego podłoża empatii tj. neuronów lustrzanych. Omawia fenomen rezonansu w życiu codziennym; wyjaśnia zjawisko "odczytywania myśli", intencji i współodczuwania.
Autor: Joachim Bauer
Jedno z najważniejszych źródeł do historii Polski średniowiecznej i jedno z najwybitniejszych dzieł średniowiecznej historiografii europejskiej. Dzieje Polski od legendarnych początków do 1480 roku.
Autor: Jan Długosz
Syntetyczne spojrzenie na okres Młodej Polski w poezji, dramacie, powieści i noweli. Szczegółowe biogramy wraz z fragmentami utworów przedstawicieli poszczególnych kierunków.
Autor: Artur Hutnikiewicz
Książka jest monografią barwy, szeroko omawiającą to zagadnienie z punktu widzenia wielu dziedzin nauki.
Autor: Adam Zausznica
Książka stanowi kompendium wiedzy o CAD. Zawarto w niej wybrane elementy teorii projektowania (zorientowane w aspekcie CAD) oraz charakterystykę i zakres CAD.
Autor: Maciej Sydor
Kompendium wiedzy na temat ekonomicznych aspektów funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego z uwzględnieniem najnowszych uregulowań prawnych i członkostwa Polski w UE.
Autor: Andrzej Miszczuk, Magdalena Miszczuk, Krzysztof Żuk