Serwis Księgarnia

Marketing

Cena (PLN): 44.90
Rok wydania: 2009 (copyright 2006)
ISBN: 978-83-01-14051-9
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania. Ukazuje interdyscyplinarność marketingu. Napisany z myślą o polskich studentach.
Autor: Eugeniusz Michalski


data ostatniej modyfikacji: 2009-11-17 19:38:38
Komentarze
Książka scala olbrzymie ilości informacji w jeden poręczny i przystępny pakiet, wypełniony nie odbiegającym od tematu tekstem, przejrzystymi schematami i mnóstwem praktycznych podpowiedzi.
Autor: Rick Greenwald, Robert Stackowiak, Jonathan Stern
Książka omawia związki między przemianami społecznymi i kulturowymi, a zasadami gospodarowania przestrzenią. Posiada rekomendację Komitetu Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PAN.
Autor: Anna Karwińska
Podstawy gramatyki włoskiej podane w prosty, czytelny sposób, dzięki tabelom, schematom i przykładom. 60 lekcji poświęconych zagadnieniom gramatycznym. Klucz do ćwiczeń przydatny w samodzielnej pracy.
Autor: Simona Simula
Książka omawia związki heterocykliczne, a zwłaszcza z jednym heteroatomem. Prezentuje ich nazewnictwo, strukturę i reaktywność oraz znaczenie w przyrodzie i przemyśle.
Autor: Malcolm Sainsbury
Encyklopedie z serii EPOKI LITERACKIE przedstawiają literaturę polską i obcą w szerokim kontekście cywilizacyjnym.
Pierwszy podręcznik z zakresu teorii diagnozy edukacyjnej. Prezentuje koncepcję diagnostyki jako nauki o rozpoznawaniu warunków, przebiegu i wynikach uczenia się. Zawiera ćwiczenia.
24 kolorowe książeczki-bombki dla dzieci z ilustrowanymi bajkami o zwierzątkach posiadające zawieszki na choinkę.
Autor: Tony Wolf, Anna Casalis
Polska frazeologia w konfrontacji z językiem francuskim! Zbiór 1500 polskich jednostek frazeologicznych i ich dosłownych lub prawie dosłownych odpowiedników francuskich. Liczne przykłady użycia.
Autor: Barbara Kochan, Leon Zaręba
Książka stanowi alfabetycznie ułożony zbiór polskich słów i zwrotów, sprawiających trudności w tłumaczeniu na język angielski. Uwzględnia różnorakie niuanse językowe i kulturowe.
Autor: Christian Douglas-Kozłowska
 
Polityka Prywatności