Serwis Księgarnia

Marketing

Cena (PLN): 44.90
Rok wydania: 2009 (copyright 2006)
ISBN: 978-83-01-14051-9
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania. Ukazuje interdyscyplinarność marketingu. Napisany z myślą o polskich studentach.
Autor: Eugeniusz Michalski


ostatnia aktualizacja: 2009-11-17
Komentarze
Nowe, poprawione i uaktualnione wydanie jednego z nielicznych polskich opracowań o charakterze interdyscyplinarnym, poświęconego administracji publicznej!
Jedyna polska encyklopedia uniwersalna nowego stulecia! Kompletny obraz współczesnego świata i Polski, życia na Ziemi, dziejów cywilizacji i kultury. Zawiera 140 000 haseł, 15 000 ilustracji, 700 map.
Podstawowe wiadomości z zakresu historii systemów, organizacji, prawa międzynarodowego i głównych problemów globalizacji.
Autor: Karen Mingst
Nowe, zmienione wydanie najlepszego podręcznika do metodologii badań społecznych! Wykład na temat zawiłości związanych ze stosowaniem jakościowych i ilościowych metod badawczych.
Autor: Earl Babbie
Zbiór ponad 500 najciekawszych pod względem językowym oraz najpopularniejszych sloganów reklamowych, które pojawiły się w kampaniach telewizyjnych w ciągu ostatnich 10 lat.
Autor: Marta Spychalska, Marcin Hołota
Nowoczesny przewodnik po dobrej polszczyźnie! Uwzględnia 2 normy językowe – wzorcową i użytkową. Zawiera 30 000 haseł, 26 000 komentarzy normatywnych oraz osobny blok haseł problemowych.
Wprowadzenie w krąg pojęć spotykanych w analizie politycznej. Wyjaśnia ich znaczenie i pokazuje zastosowania.
Autor: Andrew Heywood
Książka prezentuje przeobrażenia, jakie zachodziły w Armii Radzieckiej i resortach siłowych Związku Radzieckiego pod wpływem przemian geopolitycznych po II wojnie światowej.
Autor: Bolesław Potyrała, Robert Fudali
Praktyczny i wyczerpujący przewodnik po projektowaniu niezawodnych, bezpiecznych i łatwych w obsłudze sieci przedsiębiorstwa. Liczne ilustracje i rzeczywiste przykłady.
Autor: Priscilla Oppenheimer
Polityka Prywatności