Serwis Księgarnia

Marketing

Cena (PLN): 44.90
Rok wydania: 2009 (copyright 2006)
ISBN: 978-83-01-14051-9
Link do opisu: OPIS
Dodaj do koszyka:

Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania. Ukazuje interdyscyplinarność marketingu. Napisany z myślą o polskich studentach.
Autor: Eugeniusz Michalski


ostatnia zmiana: 2009-11-17
Komentarze
W sposób nowoczesny i zgodny z najnowszymi trendami w dydaktyce książka ukazuje naukę prawa rzymskiego w powiązaniu z procesem kształtowania się europejskiego prawa prywatnego.
Autor: Wojciech Dajczak, Tomasz Giaro, Franciszek Longchamps de Bérier
Książka zawiera informacje na temat tworzenia i edycji dokumentów tekstowych za pomocą programu Word 2003. Materiał zaprezentowany został w formie ćwiczeń z rozwiązaniami.
Autor: Ewa Łuszczyk, Mirosława Kopertowska
Książka prezentuje podstawową terminologię angielską stosowaną w różnych sytuacjach w świecie marketingu. Autor omawia rodzaje i strategie marketingowe oraz cele i rodzaje reklamy.
Autor: Roman Kozierkiewicz
Książka przedstawia na szerokim tle historycznym obraz powstania styczniowego. Plastycznie pokazuje panoramę stosunków społecznych w okresie przygotowań i w czasie walk zbrojnych 1863–1864 roku.
Autor: Stefan Kieniewicz
Książka zawiera kompleksową wiedzę dotyczącą ekonomiki turystyki: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcje turystyki, rynek usług turystycznych, popyt i podaż w turystyce, politykę turystyczną.
Słownik zawiera 60 000 wyrazów, wyrażeń i zwrotów połączonych relacją synonimii lub antonimii, opatrzonych kwalifikatorami. Pomaga wzbogacić słownictwo, urozmaicić styl, uniknąć powtórzeń.
Autor: Lidia Wiśniakowska (oprac.)
Systematyczne, klarowne i przystępne wprowadzenie do współczesnej teorii polityki. Autor przedstawia w nim najważniejsze pojęcia, pokazuje wzajemne powiązania i interpretacje.
Autor: Andrew Heywood
Kompleksowy podręcznik dotyczący biologicznych procesów i metod przetwarzania odpadów organicznych. Omawia zagadnienia kompostowania i fermentacji oraz technologie realizowane w praktyce.
Autor: Andrzej Jędrczak
Kurs do samodzielnej nauki języka niemieckiego na poziomie zaawansowanym. Umożliwi formułowanie spójnych wypowiedzi oraz ich umiejętne prezentowanie i argumentowanie w dyskusji.
Autor: Waldemar Trambacz
Polityka Prywatności